У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність визначених педагогічних умов та розробленої організаційно педагогічної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства. Розкрито сутність готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з дітьми, які постраждали від сімейного насильства, як потужного чинника формування людських взаємовідносин, обґрунтовано рівні, критерії та показники сформованості готовності студентів до роботи з дітьми, скривдженими у сім’ї. Результати формувального експерименту підтвердили ефективність упровадження розробленої моделі у практику ВНЗ.
The effectiveness of defined pedagogical conditions and organizational pedagogical model of formation professional preparation of future primary school teachers to occupation with children suffered from family violence is proved and experimentally verified. The essence of preparation of future primary school teachers to occupation with children suffered from family violence is determined as powerful aspect of formation human relations, the levels, criteria and indications of preparation to occupation with children suffered from family violence are determined. The results of forming experience proved effectiveness amplification of constructed pedagogical model, conditions in pedagogical practice.