Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освіта як чинник розбудови соціальної держави: соціально-філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябенко, Євген Миколайович
dc.date.accessioned 2024-03-05T12:51:26Z
dc.date.available 2024-03-05T12:51:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Рябенко, Євген Миколайович. Освіта як чинник розбудови соціальної держави: соціально-філософський аналіз : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Рябенко Євген Миколайович ; наук. керівник Бех Володимир Павлович ; Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. – Мелітополь, 2011. – 201 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44351
dc.description.abstract Дисертація присвячена розкриттю системної характеристики соціальної держави як природного і закономірного продукту впливу національної системи освіти у контексті становлення суспільства знань і знаннєвої економіки. Обґрунтовується, що сучасна освіта спрямована на відбудову та зміцнення національної ідентичності і формування здатності держави і її громадян до адаптації в глобалізованому суспільстві інформаційних і технологічних змін. Українське суспільство постає перед важливим вибором щодо подальшого розвитку в напрямку соціальності, постаючи перед викликами глобалізованого світу і ринку, інтегруючись в світовий і європейський економічний і освітній простір, що вимагає структурних і функціональних реформ і модернізації національної освітньої системи. Визначено, що сучасні освітні системи повинні відповідати ціннісним принципам, які ґрунтуються на засадах демократії і справедливості, і тому модернізація освіти повинна відбуватися в напрямку її демократизації на основі принципів і ідеалів розвинутої соціальної держави. uk
dc.description.abstract The social state is systematically characterized in the thesis as a natural result of an impact of national education system in the context of evolving knowledge society and knowledge economy. The education system, being one of the indicators of the state's social features, is described as a forming factor of a sovereign nationstate, on the basis of which modern welfare states emerged. Modern education is aimed at reconstructing and strengthening national identity and the ability of the state and its citizens to adapt in a globalized information society of technological changes. Ukrainian society faces the challenge for further development towards sociality, solves problems of nation building, problems of the globalized world, while trying to integrate into the world and European economic and educational environment. This integration requires structural and functional reforms and modernization of the national education system. The author stresses that the modern educational system should value the principles of democracy and justice, and that modernization of education should move in the direction of democratization based on the ideals of a developed social state. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціальна держава uk
dc.subject громадянське суспільство uk
dc.subject суспільство знань uk
dc.subject людиноцентризм uk
dc.subject соціальна справедливість uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject держава добробуту uk
dc.subject освіта uk
dc.subject демократизація освіти uk
dc.subject social state uk
dc.subject civil society uk
dc.subject knowledge society uk
dc.subject anthropocentrism uk
dc.subject social justice uk
dc.subject globalization uk
dc.subject welfare state uk
dc.subject education uk
dc.subject democratization of education uk
dc.title Освіта як чинник розбудови соціальної держави: соціально-філософський аналіз uk
dc.title.alternative Education as a factor of the social state development: social and philosophical analysis uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.01:1:316.61(477)(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу