Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у формуванні соціального здоров’я учнів початкової школи. Розкривається зміст професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у формуванні соціального здоров’я учнів початкової школи. Наголошується на потребі удосконаленні змісту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у формуванні соціального здоров’я учнів початкової шляхом корекції змістовного наповнення окремих освітніх компонентів «Вступ до фаху», «Теорія і методика фізичного виховання», а також розробки спеціального курсу, який би передбачав цілеспрямовану підготовку відповідних фахівців в зазначеному вище контексті з забезпеченням міжпредметних зв’язків з освітніми компонентами. Зазначається, що в процесі корекції змісту освітніх компонентів «Вступ до фаху», «Теорія і методика фізичного виховання», а також в змісті спеціального курсу «Теорія та методик формування соціального здоров’я учнів початкової школи» майбутні учителі фізичної культури має бути передбачено вивчення такої тематики як: сутність і зміст соціального здоров’я учнів початкової школи; генезис виховання здорової особистості взагалі та формування соціального здоров’я учнів зокрема в спадщині великих вітчизняних та зарубіжних педагогів; роль вчителя фізичної культури у формуванні соціального здоров’я учнів початкової школи; методика формування соціального здоров’я соціального здоров’я учнів початкової школи у навчальному процесі; особливості виховання соціально здорових учнів початкової школи у позанавчальному процесі з фізичної культури; основи формування соціального здоров’я дитини у взаємодії з сім’єю та інші.
The article is devoted to the problem of professional training of future physical education teachers in shaping the social health of primary school students. The content of the professional training of future physical education teachers in the formation of social health of primary school students is revealed. Emphasis is placed on the need to improve the content of the professional training of future physical education teachers in the formation of the social health of primary school students by correcting the content of individual educational components "Introduction to the profession", "Theory and methods of physical education", as well as the development of a special course that would provide targeted training of relevant specialists in the above-mentioned context with the provision of interdisciplinary connections with educational components. It is noted that in the process of correcting the content of the educational components "Introduction to the profession", "Theory and methods of physical education", as well as in the content of the special course "Theory and methods of forming the social health of elementary school students" future physical education teachers should be provided with the study of such topics as: the essence and content of the social health of elementary school students; the genesis of the education of a healthy personality in general and the formation of the social health of students in particular in the legacy of great domestic and foreign teachers; the role of the physical education teacher in shaping the social health of primary school students; method of formation of social health of primary school students in the educational process; peculiarities of education of socially healthy elementary school students in the extracurricular process of physical education; the basics of the formation of the child's social health in interaction with the family and others.