У дисертаційній роботі представлено теоретичне узагальнення і дослідження проблеми впливу розлучення батьків на життєдіяльність дитини молодшого шкільного віку. Виділено рівні життєдіяльності – суспільно-діяльнісний, індивідуально-психічний. Суспільно-діяльнісний рівень включає в себе основні фактори мікросередовища: соціальну ситуацію розвитку (взаємини між членами неповної родини, дружні стосунки з однокласниками); учбову та позашкільну діяльність. Індивідуально-психічний рівень охоплює психологічні особливості особистості дитини молодшого шкільного віку, які сформувалися під впливом події розлучення.
In dissertation work adduce theoretical generalization and experimental research of problem of influencing divorcing resulted on the vital functions of junior school age children, that was in the systematizations of scientific sources, exposed aspects in vital functions of junior pupils the period after divorcing: composition of the reorganization domestic systems; features of mutual relations between the members of the reorganization families; educational, out-of-school activity; specific of comradely relationships with class-mates; psychological descriptions of junior pupils depending of the type of the family and from duration of sentinel interval from the moment of structural deformation of family.