ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Руденко, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-29T07:40:40Z | |
dc.date.available | 2024-02-29T07:40:40Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Руденко, Оксана Володимирівна. Психологічні умови розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Руденко Оксана Володимирівна ; наук. кер. Побірченко Неоніла Антонівна ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2008. – 204 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44303 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальному вивченню психологічних умов розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано психологічну модель, виявлено умови, критерії, показники та рівні розвитку музичних здібностей у старших дошкільників. Доведено, що розвиток музичних здібностей здійснюється шляхом вдосконалення перцептивно-репродуктивних співвідношень компонентів музичного слуху (ладового, звуковисотного, ритмічного, гармонійного, динамічного, тембрового слуху) та емоційного відгуку на музику шляхом використання музично-інтелектуальних процесів (музичної пам’яті, музичного мислення, музичної уяви). Досліджено вплив співу та народної музики на розвиток музичних здібностей дитини шостого року життя. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to theoretical grounding and experimental study of psychological circumstances of the development of musical capabilities in children of senior preschool age. A psychological model is offered, circumstances are investigated, criteria are exposed, indexes and levels of development of musical capabilities are explored at senior under-fives. It is proven, that development of musical capabilities is carried out by perfection of perceptive and reproductive intercommunications of components of musical hearing /ear (modal, melodious, rhythmic, harmonic, dynamic, timbre hearing) and emotional review of music by the use of musical-intellectual processes (musical memory, musical thought, musical imagination). Influence of singing and folk music on development of musical capabilities in children in the sixth year of life is explored. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | музичні здібності | uk |
dc.subject | психологічні умови розвитку музичних здібностей | uk |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
dc.subject | структура музичних здібностей | uk |
dc.subject | перцептивно-репродуктивна основа музичних здібностей | uk |
dc.subject | musical capabilities | uk |
dc.subject | psychological circumstances of the development of musical capabilities | uk |
dc.subject | senior preschool age | uk |
dc.subject | structure of musical capabilities | uk |
dc.subject | perceptive and reproductive bases of musical capabilities | uk |
dc.title | Психологічні умови розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.title.alternative | Psychological Circumstances of Development of Musical Capabilities in Children of Senior Preschool Age | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.928−053.4:78 |