Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні умови розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-02-29T07:40:40Z
dc.date.available 2024-02-29T07:40:40Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Руденко, Оксана Володимирівна. Психологічні умови розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Руденко Оксана Володимирівна ; наук. кер. Побірченко Неоніла Антонівна ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. – Переяслав-Хмельницький, 2008. – 204 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44303
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретичному обґрунтуванню та експериментальному вивченню психологічних умов розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано психологічну модель, виявлено умови, критерії, показники та рівні розвитку музичних здібностей у старших дошкільників. Доведено, що розвиток музичних здібностей здійснюється шляхом вдосконалення перцептивно-репродуктивних співвідношень компонентів музичного слуху (ладового, звуковисотного, ритмічного, гармонійного, динамічного, тембрового слуху) та емоційного відгуку на музику шляхом використання музично-інтелектуальних процесів (музичної пам’яті, музичного мислення, музичної уяви). Досліджено вплив співу та народної музики на розвиток музичних здібностей дитини шостого року життя. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to theoretical grounding and experimental study of psychological circumstances of the development of musical capabilities in children of senior preschool age. A psychological model is offered, circumstances are investigated, criteria are exposed, indexes and levels of development of musical capabilities are explored at senior under-fives. It is proven, that development of musical capabilities is carried out by perfection of perceptive and reproductive intercommunications of components of musical hearing /ear (modal, melodious, rhythmic, harmonic, dynamic, timbre hearing) and emotional review of music by the use of musical-intellectual processes (musical memory, musical thought, musical imagination). Influence of singing and folk music on development of musical capabilities in children in the sixth year of life is explored. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject музичні здібності uk
dc.subject психологічні умови розвитку музичних здібностей uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject структура музичних здібностей uk
dc.subject перцептивно-репродуктивна основа музичних здібностей uk
dc.subject musical capabilities uk
dc.subject psychological circumstances of the development of musical capabilities uk
dc.subject senior preschool age uk
dc.subject structure of musical capabilities uk
dc.subject perceptive and reproductive bases of musical capabilities uk
dc.title Психологічні умови розвитку музичних здібностей у дітей старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative Psychological Circumstances of Development of Musical Capabilities in Children of Senior Preschool Age uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.928−053.4:78


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу