Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика розвитку музичного мислення молодших школярів у процесі навчання гри на гітарі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рогоза, Олексій Сергійович
dc.date.accessioned 2024-02-28T14:03:08Z
dc.date.available 2024-02-28T14:03:08Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Рогоза, Олексій Сергійович. Методика розвитку музичного мислення молодших школярів у процесі навчання гри на гітарі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Рогоза Олексій Сергійович ; наук. керівник Хижна Ольга Петрівна ; Міністерство культури і туризму України, Київський національний університет культури і мистецтв. – Київ, 2010. – 267 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44289
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему розвитку музичного мислення учнів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів (музичні відділення). Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми; визначено специфіку мислення особистості в музично-творчій діяльності, поняття «музичне мислення», його структуру; висвітлено педагогічні умови його розвитку. Психологічні особливості учнів молодшого шкільного віку розглянуто з позиції констатування факту домінування емоційної сфери дитини над раціональнологічною, при чому підкреслюється необхідність поступового досягнення пропорційності цих двох начал. Визначено критерії розвитку музичного мислення молодших школярів та встановлено рівні його розвиненості; експериментально перевірено впровадження у процес навчання учнів початкових музичних навчальних закладів поетапної методики розвитку музичного мислення. uk
dc.description.abstract In dissertation investigational problem of development of musical thought of students of the initial specialized artistic educational establishments (musical separations). The theoretical analysis of scientific literature is carried out on probed issue; certainly specific of thought of personality in to musically creative to activity, concept «musical thought», his structure; pedagogical principles and terms of his development are reflected. The psychological features of students of mid childhood are considered from position of establishment of fact of prevailing of emotional sphere of child above rationally logical, at what the necessity of gradual achievement of proportion is underlined these two beginnings. Certainly criteria of musical thought and the levels of his developed are set; it is experimentally tested system of stage-by-stage introduction in the process of studies of students of initial musical educational establishments of method of development of musical thought. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject музичне мислення uk
dc.subject музичне мислення молодших школярів uk
dc.subject методика розвитку uk
dc.subject психологічні особливості молодших школярів uk
dc.subject інтерпретація uk
dc.subject імпровізація uk
dc.subject власні творчі доробки uk
dc.subject musical thought uk
dc.subject musical thought of junior schoolboys uk
dc.subject method of development uk
dc.subject psychological features of junior schoolboys uk
dc.subject interpretation uk
dc.subject improvisation uk
dc.subject own creative revisions uk
dc.title Методика розвитку музичного мислення молодших школярів у процесі навчання гри на гітарі uk
dc.title.alternative The Methods of the development of the music thought younger schoolboys in process of the education to play on guitar uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.77(78.03):787.61


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу