У дисертації вперше обґрунтовано концепцію фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп із використанням здоров’язбережувальних технологій.
Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено структурно-функціональну модель фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп із використанням здоров’язбережувальних технологій. Досліджено відмінності взаємозв’язків компонентів фізичної підготовленості та рівня здоров’я студентів спеціальних медичних груп залежно від груп нозології захворювання. Визначено закономірності використання здоров’язбережувальних технологій, що характеризують залежність біологічного віку від обсягу тижневого фізичного навантаження студентів спеціальної медичної групи.
The first time the conception of physical education students of special medical groups using health keeping technologies has been substantiated in the thesis. The theoretically and experimentally are elaborated, checked up and proved structural and functional model of physical education students of special medical groups using health keeping technologies. The sex differences in the relationship of components of physical preparation and student’s health of special medical groups based on stage of teaching in higher education establishment have been investigated. The regularities of using health keeping technologies that characterize biological age dependence of the volume of weekly physical activity of students of special medical group are defined.