Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і практика підготовки логопедичних кадрів в Україні (друга половина ХХ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Потапенко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-02-19T14:37:30Z
dc.date.available 2024-02-19T14:37:30Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Потапенко, Оксана Миколаївна. Теорія і практика підготовки логопедичних кадрів в Україні (друга половина ХХ століття) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Потапенко Оксана Миколаївна ; науковий керівник Шеремет Марія Купріянівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. – 341 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44193
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемам теорії і практики підготовки логопедичних кадрів в Україні у другій половині ХХ століття. У дослідженні розкрито соціально-економічні, суспільно-політичні та педагогічні чинники, які впливали на теорію і практику підготовки логопедичних кадрів в Україні, виявлено основні тенденції і особливості становлення та розвитку теорії і практики підготовки логопедичних кадрів в Україні в конкретний історичний період. У дослідженні визначено внесок теорії і практики підготовки логопедичних кадрів в Україні у навчання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, вперше розроблено авторську періодизацію на основі організації та змісту середньої освіти, напрямів і форм підготовки логопедичних кадрів в Україні. У науковий обіг введено маловідомі і невідомі архівні матеріали та історичні факти, пов’язані з теорією і практикою підготовки логопедичних кадрів в Україні у другій половині ХХ століття. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problems of the theory and practise of speech therapy staff training in the Ukraine in the second half of the twentieth century. The study revealed the social economical, social political and pedagogical factors that influenced the theory and the practise of speech therapy staff training in the Ukraine, the main trends and peculiarities of formation and the development of the theory and practise of speech therapy staff training in the Ukraine in a special historical period. In a study to determine the contribution of the theory and practise of speech therapy staff training in the Ukraine in the education of children with impaired language development, first developed by the author’s periodization based on historical and comparative analysis of educational data. In scientific use introducing little known and previously unused archival materials and historical facts associated with the theory and practise of speech therapy staff training in the Ukraine in the second half of the twentieth century. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject логопедичні кадри uk
dc.subject курсова підготовка uk
dc.subject дефектологічний факультет uk
dc.subject вищі навчальні заклади uk
dc.subject науково-дослідний інститут uk
dc.subject підготовка логопедичних кадрів uk
dc.subject specialist training uk
dc.subject logopedic staff uk
dc.subject retraining course uk
dc.subject defektolohichnyy faculty uk
dc.subject universities uk
dc.subject research institute uk
dc.subject speech therapy staff training uk
dc.title Теорія і практика підготовки логопедичних кадрів в Україні (друга половина ХХ століття) uk
dc.title.alternative The theory and practise of speech therapy staff training in the Ukraine (in the second half of the twentieth century) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.636(477)(091) „195” (043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу