Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До проблеми мовленнєвої готовності дітей-логопатів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Нікішенко, Г. В.
dc.date.accessioned 2024-02-19T08:48:17Z
dc.date.available 2024-02-19T08:48:17Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Нікішенко, Г. В. До проблеми мовленнєвої готовності дітей-логопатів / Г. В. Нікішенко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2012. – № 2. – С. 64-68. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44159
dc.description.abstract У статті розглядається проблема мовленнєвої готовності до школи дітей старшого дошкільного віку з вадами мовленнєвого розвитку, які пройшли курс корекційного навчання в логопедичній групі дитячого садка. Це питання є актуальним не тільки з огляду на те, що відхилення мовленнєвого розвитку негативно впливають на засвоєння шкільної програми, але й тому, що на сучасному етапі заклади освіти в Україні перейшли на навчання дітей з 6-ти років. На наш погляд, шестирічні діти з порушенням мовленнєвого розвитку мають право на продовження корекційно-відновлювального впливу, адже страший дошкільний вік триває до 7 років. Пропонуємо конспект фронтального заняття, яке проводилось у форматі методичного об'єднання вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів м. Черкас. uk
dc.description.abstract The article considers the problem of speech readiness for school of the children of senior preschool age with defects of speech development, which un- derwent correction in speech therapy kindergarten. This question is relevant not only because the deviations in speech development negatively affect the comprehension of the curriculum, but also because at present stage in Ukraine school training for children begins at age of six years. To our opinion, six years old children with impaired speech development are entitled to a continuation of correctional and rehabilitation influence, because the senior preschool age lasts up to 7 years. We offer a synopsis of the frontal classes, which was held in the format of methodical association of teachers-speech therapists of preschool educational of Cherkasy. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject проблеми мовленнєвого розвитку uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject мовленнєва готовність до школи uk
dc.subject сприйняття усної інформації uk
dc.subject мова як шкільний предмет uk
dc.subject контроль та самоконтроль uk
dc.subject problems of speech development uk
dc.subject the children of senior preschool age uk
dc.subject speech readiness for school uk
dc.subject perception of oral information uk
dc.subject the language as a school subject uk
dc.subject control and self-control uk
dc.title До проблеми мовленнєвої готовності дітей-логопатів uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 372.3:616.89 - 008.434


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics