У статті розглядається проблема мовленнєвої готовності до школи дітей старшого дошкільного віку з вадами мовленнєвого розвитку, які пройшли курс корекційного навчання в логопедичній групі дитячого садка. Це питання є актуальним не тільки з огляду на те, що відхилення мовленнєвого розвитку негативно впливають на засвоєння шкільної програми, але й тому, що на сучасному етапі заклади освіти в Україні перейшли на навчання дітей з 6-ти років. На наш погляд, шестирічні діти з порушенням мовленнєвого розвитку мають право на продовження корекційно-відновлювального впливу, адже страший дошкільний вік триває до 7 років. Пропонуємо конспект фронтального заняття, яке проводилось у форматі методичного об'єднання вчителів-логопедів дошкільних навчальних закладів м. Черкас.
The article considers the problem of speech readiness for school of the children of senior preschool age with defects of speech development, which un- derwent correction in speech therapy kindergarten. This question is relevant not only because the deviations in speech development negatively affect the comprehension of the curriculum, but also because at present stage in Ukraine school training for children begins at age of six years. To our opinion, six years old children with impaired speech development are entitled to a continuation of correctional and rehabilitation influence, because the senior preschool age lasts up to 7 years. We offer a synopsis of the frontal classes, which was held in the format of methodical association of teachers-speech therapists of preschool educational of Cherkasy.