ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ружицька, Л. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T11:18:26Z | |
dc.date.available | 2024-02-15T11:18:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Ружицька, Л. І. Особливості формування навичок і вмінь розвязувати арифметичні задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення / Л. І. Ружицька // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2013. – № 3. – С. 67-75. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44139 | |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз текстів арифметичних задач і показано, що вони можуть виступати засобом формування у дітей системи зв'язків, схематичних форм мислення та розширення словникового запасу. | uk |
dc.description.abstract | In the article the analysis of texts of arithmetic tasks is conducted and shown that they can come forward as means of forming for the children of the system of connections, schematic forms of thinking and expansion of vocabulary. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | арифметична задача | uk |
dc.subject | інтелектуальні зв'язки | uk |
dc.subject | моделі | uk |
dc.subject | основні, опорні слова | uk |
dc.subject | типи задач | uk |
dc.subject | arithmetic task | uk |
dc.subject | intellectual copulas | uk |
dc.subject | models | uk |
dc.subject | basic | uk |
dc.subject | supporting words | uk |
dc.subject | types of tasks | uk |
dc.title | Особливості формування навичок і вмінь розвязувати арифметичні задачі молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.264:51 |