Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Корекційний комплекс для розвитку словесно-логічної пам’яті дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Базима, Наталія Валентинівна
dc.contributor.author Семенова, В. Д.
dc.date.accessioned 2024-02-12T14:38:54Z
dc.date.available 2024-02-12T14:38:54Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Базима, Н. В. Корекційний комплекс для розвитку словесно-логічної пам’яті дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку / Н. В. Базима, В. Д. Семенова // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 6. – С. 10-19. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44081
dc.description.abstract У статті розкривається поняття «словесно-логічна пам’ять» (вербальна), висвітлюються особливості словеснологічної пам’яті старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення на основі результатів психологопедагогічного експерименту, проведеного на базі дошкільних навчальних закладів міста Києва. Подано розроблений корекційний комплекс для розвитку словесно-логічної пам’яті старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення з урахуванням їх особливостей мовленнєвої та психічної діяльності та з опорою на загальнодидактичні та спеціальні принципи. Даний комплекс має на меті розвиток словесно-логічної, зорової та слухової пам’яті, формування вміння запам’ятовувати логічно непов’язаний матеріал, утворювати асоціативні зв’язки при запам’ятовуванні та відтворенні вербального матеріалу, вміння утримувати інструкції в пам’яті; активізувати і збагачувати словниковий запас, розвивати зв’язне мовлення; виховувати спостережливість, уважність. Корекційний комплекс представлений серією занять, які мають свою структуру та інструкції до виконання кожного завдання. uk
dc.description.abstract The article deals with the concept of «verbal memory», highlights the peculiarities of verbal memory senior preschool children with the general underdevelopment of speech on the basis of psycho-pedagogical experiment carried out on the basis of pre-school educational institutions in Kiev. Posted drawing the correctional complex for the development of verbal memory senior preschool children with the general underdevelopment of speech based on the characteristics of their speech and mental activity and relying on general didactic and specific principles. The purpose of this complex is development of verbal logic, visual and auditory memory, the ability to memorize the formation of a logically incoherent material to form associative links with the memorization and reproduction of verbal material, the ability to keep the instructions in the memory; strengthen and enrich vocabulary, develop a coherent speech; cultivate observation, care. Corrective complex is represented by a series of activities that have their own structure and instructions to perform each task. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject пам’ять uk
dc.subject словесно-логічна пам’ять uk
dc.subject загальне недорозвинення мовлення uk
dc.subject асоціативні зв’язки uk
dc.subject корекційний комплекс uk
dc.subject вербальний матеріал uk
dc.subject memory uk
dc.subject verbal memory uk
dc.subject general underdevelopment of speech uk
dc.subject associative links uk
dc.subject correctional complex uk
dc.subject verbal material uk
dc.title Корекційний комплекс для розвитку словесно-логічної пам’яті дітей із загальним недорозвиненням мовлення старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative Correctional Complex for the development of verbal and logical memory of children with the general underdevelopment of speech of preschool age uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.264-053.4


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics