Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швалюк, Т. М.
dc.contributor.author Єфіменко, Н. О.
dc.date.accessioned 2024-02-06T09:08:03Z
dc.date.available 2024-02-06T09:08:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Швалюк, Т. М. Теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня / Т. М. Швалюк, Н. О. Єфіменко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 8. – С. 92-100. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44035
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Розкрито сучасний стан проблеми формування діалогічного мовлення у дітей в нормальному та порушеному онтогенезі, його значення для психічного розвитку дитини. Описана характеристика мовлення дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня. Представлено аналіз фізіологічних, лінгвістичних, психологічних, психолінгвістичних засад формування мовлення у дітей, зокрема діалогічного. Чітко визначено зміст основних понять з означеної проблеми, розкрито методичні прийоми формування діалогічного мовлення у дітей в загальній літературі, окреслено основні завдання та етапи корекційного навчання дітей із загальним недорозвиненням мовлення з формування і розвитку початкових форм діалогу. uk
dc.description.abstract Theoretical and methodological bases of forming the elementary forms of dialogue of younger preschool age children with general speech underdevelopment I-II level are considered in the article. The modern state of problem of forming the elementary forms of dialogue of children with normal and disturbed ontogenesis and his importance for the mental development of children is disclosed. It is described the character of speech of younger preschool age children with general speech underdevelopment I-II level. The analysis of physiological, linguistic, psychological, psycholinguistic bases of forming children’s speech, including dialogue, is presented. The content of the basic concepts of this problem is clearly defined; methods of forming the elementary forms of dialogue of children in general literature are described; it is defined the main tasks and stages of the correctional studies of children with general speech underdevelopment of forming and development the elementary forms of dialogue. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject діти молодшого дошкільного віку uk
dc.subject загальне недорозвинення мовлення uk
dc.subject зв’язне мовлення uk
dc.subject формування початкових форм діалогу uk
dc.subject younger preschool age children uk
dc.subject general speech underdevelopment uk
dc.subject connected speech uk
dc.subject forming the elementary forms of dialogue uk
dc.title Теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological bases of forming the elementary forms of dialogue of younger preschool age children with general speech underdevelopment I-II level uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу