ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Швалюк, Т. М. | |
dc.contributor.author | Єфіменко, Н. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T09:08:03Z | |
dc.date.available | 2024-02-06T09:08:03Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Швалюк, Т. М. Теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня / Т. М. Швалюк, Н. О. Єфіменко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 8. – С. 92-100. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44035 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Розкрито сучасний стан проблеми формування діалогічного мовлення у дітей в нормальному та порушеному онтогенезі, його значення для психічного розвитку дитини. Описана характеристика мовлення дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня. Представлено аналіз фізіологічних, лінгвістичних, психологічних, психолінгвістичних засад формування мовлення у дітей, зокрема діалогічного. Чітко визначено зміст основних понять з означеної проблеми, розкрито методичні прийоми формування діалогічного мовлення у дітей в загальній літературі, окреслено основні завдання та етапи корекційного навчання дітей із загальним недорозвиненням мовлення з формування і розвитку початкових форм діалогу. | uk |
dc.description.abstract | Theoretical and methodological bases of forming the elementary forms of dialogue of younger preschool age children with general speech underdevelopment I-II level are considered in the article. The modern state of problem of forming the elementary forms of dialogue of children with normal and disturbed ontogenesis and his importance for the mental development of children is disclosed. It is described the character of speech of younger preschool age children with general speech underdevelopment I-II level. The analysis of physiological, linguistic, psychological, psycholinguistic bases of forming children’s speech, including dialogue, is presented. The content of the basic concepts of this problem is clearly defined; methods of forming the elementary forms of dialogue of children in general literature are described; it is defined the main tasks and stages of the correctional studies of children with general speech underdevelopment of forming and development the elementary forms of dialogue. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | діти молодшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | загальне недорозвинення мовлення | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | формування початкових форм діалогу | uk |
dc.subject | younger preschool age children | uk |
dc.subject | general speech underdevelopment | uk |
dc.subject | connected speech | uk |
dc.subject | forming the elementary forms of dialogue | uk |
dc.title | Теоретико-методологічні засади формування початкових форм діалогу у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення І-ІІ рівня | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological bases of forming the elementary forms of dialogue of younger preschool age children with general speech underdevelopment I-II level | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376.3 |