ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Базима, Н. В. | |
dc.contributor.author | Велика, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T14:27:48Z | |
dc.date.available | 2024-02-05T14:27:48Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Базима, Н. В. Методика обстеження комунікативної активності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення / Н. В. Базима, С. П. Велика // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 8. – С. 3-14. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44012 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема комунікативної активності дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Розглядається поняття «комунікативної активності» в нормі, її значення для загально-мовленнєвого розвитку дитини. Науково обґрунтована актуальність дослідження особливостей комунікативної активності дітей зазначеної категорії. Подана розроблена авторська методика обстеження комунікативних можливостей дітей, спрямована на виявлення стану сформованості комунікативної активності дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Методика складається з трьох етапів, які включають спостереження за комунікативною поведінкою дітей, виконання діагностичних завдань дітьми, анкетування батьків. Розроблені оцінні критерії та рівні виконання завдань методики. Подані дані кількісного та якісного аналізу результатів дослідження, узагальнені та висвітлені особливості комунікативної активності дітей дошкільного віку із загальним недорозвинення мовлення. Відмічено, що такі діти з характеризуються затримкою комунікативного розвитку, проявами різного ступеню тяжкості комунікативними бар’єрами, що зумовлено станом мовленнєвого недорозвинення та низкою психологічних чинників. | uk |
dc.description.abstract | The problem of communicative activity of preschool age children with general speech underdevelopment is considered in the article. It is defined the concept of communicative activity in the normal development and her significance for the speech development of children. The urgency of research of the features of communicative activity of children this category is scientific substantiated. It is represented author’s methods of investigation of the communicative skills of children of preschool age children with general speech underdevelopment. Methods consist of three stages, which include the observation after communicative behavior of children, execution of diagnostic tasks, questionnaire of parents. Evaluative criteria and levels of execution of tasks of methods are defined. Data of quantitative and qualitative analysis of results of investigation are represented; the features of communicative activity of preschool age children with general speech underdevelopment are generalized. Observed that preschool age children with general speech underdevelopment have delay of communicative development, varying severity communicative barriers, because of speech underdevelopment and psychological factors. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | труднощі у спілкуванні | uk |
dc.subject | мовленнєва активність | uk |
dc.subject | загальне недорозвинення мовлення | uk |
dc.subject | методика дослідження | uk |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk |
dc.subject | communicative difficulties | uk |
dc.subject | speech activity | uk |
dc.subject | general speech underdevelopment | uk |
dc.subject | methods of investigation | uk |
dc.subject | advanced preschool age children | uk |
dc.title | Методика обстеження комунікативної активності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення | uk |
dc.title.alternative | Methods of investigation of the communicative activity of children of preschool age children with general speech underdevelopmen | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.016:316.77:159.946.3-053.4 |