У статті розглядається оцінка поточного фізичного стану студентів, першокурсників наприкінці учбового року навчання, які брали участь в даному обстеженні. Це є необхідною умовою для оцінки фізичної підготовленості студентів та ефективності подальшого удосконалення навчальних занять, нових програм, відновлювальних заходів тощо. У зв'язку з цим, в рамках нашого обстеження було проведено аналіз показників, що відображають рівень фізичної підготовленості, фізичної працездатності, функціонального стану систем кровообігу і зовнішнього дихання і фізичного здоров'я студентів, які поступили на I курс. Результати попереднього обстеження студентів проведеного нами на початку навчального року дозволили встановити наступне, показано, що для студентів були характерні нижчі за середні показники, що характеризують їх силові, швидкісно-силові якості і спритність, а також загальної фізичної працездатності. Загальний рівень їх фізичної підготовленості, отриманий на основі значень, оброблявся за допомогою комп'ютерної програми «ОБЕРІГ» і розглядався, як нижче середнього.
Так на початку навчального року основна частина студентів (46,67%) від загальної кількості студентів у групі, характеризувалися нижчими за середній рівнем фізичної підготовленості, 26,67% з них мали середнє значення даного показника, а 13,33% низький і вище середнього. В цілому результати нашого обстеження свідчили про те, що у студентів, на початку навчального року відзначалися показники нижче за середній рівня фізичної працездатності, фізичної і функціональної підготовленості, а також загального рівня фізичного здоров'я.
The article examines the assessment of the current physical condition of students who entered the first year at the end of the school year and participated in this survey. This is a prerequisite for assessing the physical fitness of students and the effectiveness of further improvement of training sessions, new programs, recovery activities and the like. In this regard, within the framework of our survey, an analysis of indicators reflecting the level of physical fitness, physical performance, functional state of the circulatory and external respiration systems and physical health of students enrolled in the first year was carried out. The general level of their physical fitness, obtained on the basis of the values, was processed with the help of the computer program "OBEREG" and was considered as below average. So at the beginning of the academic year, the majority of students (46.67%) of the total number of students in the group were characterized by a lower than average level of physical fitness, 26.67% of them had an average value of this indicator, and 13.33% was low and above average. So at the beginning of the academic year, the majority of students (46.67%) of the total number of students in the group were characterized by a lower than average level of physical fitness, 26.67% of them had an average value of this indicator, and 13.33% was low and above average.
In general, the results of our survey testified that at the beginning of the academic year, the students had indicators below the average level of physical performance, physical and functional fitness, as well as the general level of physical health.