У науковій розвідці висвітлюються особливості використання цифрового потенціалу в програмах викладання фізичної реабілітації у вищій школі. Відзначається, що у зв’язку з тривалими військовими діями в Україні, потреба в фахівцях-реабілітологах лише зростатиме, тому освітня система повинна інтенсифікувати підготовку спеціалістів затребуваної галузі знань. Досягти необхідного рівня підготовки спеціалістів з фізичної реабілітації можна за умови оперативної та інтеграції інноваційних програм навчання, які орієнтовані на активне використання цифрового потенціалу. Реабілітація тлумачиться як складний процес, який потребує використання синергетичних підходів, що формує відповідні теоретико-методологічні настанови в освітніх стратегіях. Кластер фізичної реабілітації поєднує людиновимірний та технологічно-організаційний складники. Цифрові навички для фахівців фізичної реабілітації вже утверджуються в парадигмі компетентності з цих освітніх спеціальностей. Зазначається, що статус цифрових навичок в освітній підготовці з фізичної реабілітації поступово трансформується, переходячи з сегменту soft-skills до фундаментальних характеристик фахових компетенцій.
The scientific research highlights the peculiarities of using digital potential in the programs of teaching physical rehabilitation in higher education. It is noted that due to the ongoing military operations in Ukraine, the need for rehabilitation specialists will only grow, therefore the educational system should intensify the training of specialists in the required field of knowledge. It is possible to achieve the required level of training of physical rehabilitation specialists under the condition of operational and integration of innovative training programs that are focused on the active use of digital potential. Rehabilitation is interpreted as a complex process that requires the use of synergistic approaches that form appropriate theoretical and methodological guidelines in educational strategies. The physical rehabilitation cluster combines human-dimensional and technological-organizational components. Digital skills for physical rehabilitation specialists are already established in the competency paradigm of these educational specialties. It is noted that the status of digital skills in educational training in physical rehabilitation is gradually transforming, moving from the soft-skills segment to the fundamental characteristics of professional competencies.