Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Помиткіна, Любов Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-01-26T13:01:20Z
dc.date.available 2024-01-26T13:01:20Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Помиткіна, Любов Віталіївна. Психологія прийняття студентами стратегічних рішень : дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Помиткіна Любов Віталіївна ; наук. консультант Балл Георгій Олексійович ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих. – Київ, 2013. – 498 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43843
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене розв’язанню проблеми прийняття студентами стратегічних життєвих рішень у трьох напрямах: визначенні життєвої позиції особистості, професійному самовизначенні та виборі шлюбного партнера. Презентовано авторський акмео-гуманістичний підхід до вивчення проблеми прийняття студентами стратегічних життєвих рішень. Розкрито психологічний зміст і спрямованість стратегічних життєвих рішень, обґрунтовано етапи, критерії та психологічні механізми прийняття стратегічних життєвих рішень особистістю. Створено психологічну модель прийняття студентами стратегічних життєвих рішень на основі акмео-гуманістичного підходу, що дозволило емпірично дослідити розвиток особистісної готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень за чотирма компонентами: ціннісно-мотиваційним, емоційнопізнавальним, цілеутворювальним та операціональним. uk
dc.description.abstract The dissertation explorers the psychology of taking strategic life decisions by students in three directions: the definition of life position of the individual, professional self-determination and the choice of marriage partner. Represented the Acme-humanistic approach to the study of taking strategic life decisions by students, proposed by the author. Revealed the psychological meaning and direction of strategic life decisions, the stages, criteria and psychological mechanisms of taking strategic life decisions by individual are grounded. Created a psychological model of taking strategic life decisions by students on the basis of the Acme-humanistic approach, that allowed to empirically explore the development of personal students' readiness to make strategic life decisions on four components: value-motivational, emotional-cognitive, goalssetting and operational. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject стратегічні життєві рішення uk
dc.subject життєва позиція особистості uk
dc.subject професійне самовизначення uk
dc.subject вибір шлюбного партнера uk
dc.subject особистісна готовність студентів uk
dc.subject акмео-гуманістичний підхід uk
dc.subject диференційована психолого-педагогічна програма uk
dc.subject strategic life decisions uk
dc.subject life position of the individual uk
dc.subject professional self-determination uk
dc.subject choice of marriage partner uk
dc.subject personal readiness of students uk
dc.subject acme-humanistic approach uk
dc.subject differentiated psychological-educational program uk
dc.title Психологія прийняття студентами стратегічних життєвих рішень uk
dc.title.alternative Psychology of taking strategic life decisions by students uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2:959.947.2-057.87


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу