Дисертаційне дослідження присвячене розв’язанню проблеми прийняття студентами стратегічних життєвих рішень у трьох напрямах: визначенні життєвої позиції особистості, професійному самовизначенні та виборі шлюбного партнера. Презентовано авторський акмео-гуманістичний підхід до вивчення проблеми прийняття студентами стратегічних життєвих рішень. Розкрито психологічний зміст і спрямованість стратегічних життєвих рішень, обґрунтовано етапи, критерії та психологічні механізми прийняття стратегічних життєвих рішень особистістю. Створено психологічну модель прийняття студентами стратегічних життєвих рішень на основі акмео-гуманістичного підходу, що дозволило емпірично дослідити розвиток особистісної готовності студентів до прийняття стратегічних життєвих рішень за чотирма компонентами: ціннісно-мотиваційним, емоційнопізнавальним, цілеутворювальним та операціональним.
The dissertation explorers the psychology of taking strategic life decisions by students in three directions: the definition of life position of the individual, professional self-determination and the choice of marriage partner. Represented the Acme-humanistic approach to the study of taking strategic life decisions by students, proposed by the author. Revealed the psychological meaning and direction of strategic life decisions, the stages, criteria and psychological mechanisms of taking strategic life decisions by individual are grounded. Created a psychological model of taking strategic life decisions by students on the basis of the Acme-humanistic approach, that allowed to empirically explore the development of personal students' readiness to make strategic life decisions on four components: value-motivational, emotional-cognitive, goalssetting and operational.