ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Покась, Віталій Петрович | |
dc.date.accessioned | 2024-01-26T11:58:03Z | |
dc.date.available | 2024-01-26T11:58:03Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Покась, Віталій Петрович. Зміна філософської парадигми управління навчально-виховним процесом інтернатних закладів освіти України : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Покась Віталій Петрович ; наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 401 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43835 | |
dc.description.abstract | У роботі з позицій сучасної філософської методології відносно повно відтворена цілісна картина діяльності інтернатних закладів освіти України, де інтернатний заклад є поняттям, що охоплює собою систему нововведень, які істотно змінюють результати освітнього процесу. З’ясовано, що це державний заклад, який забезпечує утримання, розвиток, виховання та навчання дітейсиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, а також дітей, які мають вади у розвитку та поведінці. Вивчення історичного досвіду дозволило визначити тенденції та перспективи розвитку інтернатних закладів різних типів у сучасних умовах. Доведено, що управління навчально-виховним процесом у закладах інтернатного типу забезпечує ефективну гармонійну взаємодію керівники - вихованці - суспільство і ґрунтується на оволодінні керівником професійноуправлінською компетентністю. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation provides the present-day philosophical and methodological analysis of residential educational institution activity in Ukraine, where a residential educational institution is a concept that involves a system of innovations that significantly influence the results of the educational process. In the paper it is defined in the paper as a state institution that provides maintenance, development, education and training of orphans, children deprived of parental care and children with disabilities in development and behaviour. The study of historical experience has allowed identifying trends and prospects of development of different types of residential educational institutions under present conditions. The author proves that the management of educational process in residential educational institutions provides effective harmonious interaction in the chain management – wards – society, which is based on mastery and managerial competence of the principal. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інтернатні заклади | uk |
dc.subject | дитячі будинки | uk |
dc.subject | школи-інтернати | uk |
dc.subject | соціальний захист | uk |
dc.subject | лікувально-реабілітаційна робота | uk |
dc.subject | управління навчально-виховним процесом | uk |
dc.subject | residential educational institutions | uk |
dc.subject | orphanages | uk |
dc.subject | boarding schools | uk |
dc.subject | social security | uk |
dc.subject | medical and rehabilitation work | uk |
dc.subject | management of educational process | uk |
dc.title | Зміна філософської парадигми управління навчально-виховним процесом інтернатних закладів освіти України | uk |
dc.title.alternative | The Сhange of Рhilosophical Paradigm of Educational Process in Residential Educational Institutions in Ukraine | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.018.32+376.56 |