Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміна філософської парадигми управління навчально-виховним процесом інтернатних закладів освіти України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Покась, Віталій Петрович
dc.date.accessioned 2024-01-26T11:58:03Z
dc.date.available 2024-01-26T11:58:03Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Покась, Віталій Петрович. Зміна філософської парадигми управління навчально-виховним процесом інтернатних закладів освіти України : дис. ... докт. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Покась Віталій Петрович ; наук. консультант Андрущенко Віктор Петрович ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 401 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43835
dc.description.abstract У роботі з позицій сучасної філософської методології відносно повно відтворена цілісна картина діяльності інтернатних закладів освіти України, де інтернатний заклад є поняттям, що охоплює собою систему нововведень, які істотно змінюють результати освітнього процесу. З’ясовано, що це державний заклад, який забезпечує утримання, розвиток, виховання та навчання дітейсиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, а також дітей, які мають вади у розвитку та поведінці. Вивчення історичного досвіду дозволило визначити тенденції та перспективи розвитку інтернатних закладів різних типів у сучасних умовах. Доведено, що управління навчально-виховним процесом у закладах інтернатного типу забезпечує ефективну гармонійну взаємодію керівники - вихованці - суспільство і ґрунтується на оволодінні керівником професійноуправлінською компетентністю. uk
dc.description.abstract The dissertation provides the present-day philosophical and methodological analysis of residential educational institution activity in Ukraine, where a residential educational institution is a concept that involves a system of innovations that significantly influence the results of the educational process. In the paper it is defined in the paper as a state institution that provides maintenance, development, education and training of orphans, children deprived of parental care and children with disabilities in development and behaviour. The study of historical experience has allowed identifying trends and prospects of development of different types of residential educational institutions under present conditions. The author proves that the management of educational process in residential educational institutions provides effective harmonious interaction in the chain management – wards – society, which is based on mastery and managerial competence of the principal. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтернатні заклади uk
dc.subject дитячі будинки uk
dc.subject школи-інтернати uk
dc.subject соціальний захист uk
dc.subject лікувально-реабілітаційна робота uk
dc.subject управління навчально-виховним процесом uk
dc.subject residential educational institutions uk
dc.subject orphanages uk
dc.subject boarding schools uk
dc.subject social security uk
dc.subject medical and rehabilitation work uk
dc.subject management of educational process uk
dc.title Зміна філософської парадигми управління навчально-виховним процесом інтернатних закладів освіти України uk
dc.title.alternative The Сhange of Рhilosophical Paradigm of Educational Process in Residential Educational Institutions in Ukraine uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.018.32+376.56


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу