Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування пізнавальної самостійності старшокласників у процесі навчання фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поведа, Тетяна Петрівна
dc.date.accessioned 2024-01-26T10:40:50Z
dc.date.available 2024-01-26T10:40:50Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Поведа, Тетяна Петрівна. Формування пізнавальної самостійності старшокласників у процесі навчання фізики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Поведа Тетяна Петрівна ; наук. керівник Атаманчук Петро Сергійович ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2012 [2013]. – 206 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43830
dc.description.abstract В дисертаційній роботі визначено сутність категорії «пізнавальна самостійність», удосконалено її структуру, обґрунтовано основні теоретико-методологічні засади її дієвого формування. Теоретично та методично обгрунтовано пряму функціональну залежність між рівнями пізнавальної самостійності учнів та рівнями їх якісних показників у навчанні фізики. Уточнено критерії визначення рівнів пізнавальної самостійності старшокласників у навчанні фізики, в якості яких використано пізнавальний інтерес, цілевизначеність, пізнавальну активність, організованість, самостійність мислення, здатність учня до самоконтролю, самооцінки та рефлексії діяльності. uk
dc.description.abstract In the dissertation it was theoretically substantiated topicality and basic principles of forming cognitive independency in the process of teaching physics, which is the basis for self-development, self-realization and readiness for self-education. It is defined the essence and place in the conceptual terminology of modern pedagogical category «cognitive independence» of students. It is found that the structure of cognitive independency in learning physics by students includes motivational, moral volitional, content active and control reflective components that in unity provide student's ability to self-motivated knowledge seeking, learning ways of studying and applying knowledge of physics. There has been defined direct functional dependency between cognitive independency and effectiveness in teaching physics to senior pupils. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна самостійність uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject самостійна діяльність uk
dc.subject самостійна робота uk
dc.subject готовність учня до засвоєння знань uk
dc.subject рівень розвитку пізнавальної самостійності uk
dc.subject цільова прогрма з фізики uk
dc.subject cognitive independence uk
dc.subject independent activity uk
dc.subject independent studying uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject cognitive tasks in physics uk
dc.subject student readiness uk
dc.subject competency orientation uk
dc.title Формування пізнавальної самостійності старшокласників у процесі навчання фізики uk
dc.title.alternative Formation of cognitive independency of pupils in learning physics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:53](043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу