Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування ігрового методу для формування рухових умінь і навичок професійної спрямованості студентів у процесі фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Базилевич, Н. О.
dc.date.accessioned 2024-01-24T12:55:49Z
dc.date.available 2024-01-24T12:55:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Базилевич, Н. О. Застосування ігрового методу для формування рухових умінь і навичок професійної спрямованості студентів у процесі фізичного виховання / Н. О. Базилевич // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 12 (172). – С. 201-205. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43772
dc.description.abstract У статті висвітлені основні питання пошуку нових напрямів поліпшення якості процесу професійно-прикладної фізичної підготовки на основі новітніх технологій. Поряд із загальними засобами та методами ППФП важлива роль належить ігровому методу та методу змагань. Гра представляє собою цілеспрямовану самостійну діяльність, спрямовану на засвоєння конкретних знань, умінь і навичок фізичного виховання, в якій здобувачі вищої освіти не тільки розуміють те, що їм пропонують в якості об’єкта засвоєння, а й на ділі переконуються в тому, що їх успіхи в саморозвитку, їх доля як громадянина, як спеціаліста, як ділової людини залежить від їх власних зусиль і рішень. Мета дослідження – дослідити вплив ігрового методу в професійно-прикладній фізичній підготовці студентів на їх фізичну підготовленість. Результати дослідження із застосування ігрового методу в професійно-прикладній фізичній підготовці засвідчили достовірне покращення рівня фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти в експериментальній групі. uk
dc.description.abstract The article highlights the main issues of searching for new directions for improving the quality of the process of professionally-applied physical training on the basis of the latest technologies. In our opinion, one of the main tasks of education and upbringing in the process of vocational and physical training of students of vocational schools is the development of thinking as a necessary condition for orientation in professionally significant problems, the formation of physical culture of the individual. Along with the general means and methods of professionally-applied physical training, an important role belongs to the game method and the competitive one. The game is a purposeful independent activity aimed at assimilation of specific knowledge, skills and skills of physical culture, in which students not only understand what they are offered as an object of assimilation, but also in practice will be convinced that their successes in self-development, their fate as a citizen, as a specialist, as a business person depends on their own efforts and decisions. The purpose of the study is to investigate the impact of the game method in the professional-applied physical training of students on their physical fitness. The results of the experimental work on the application of the game method in professional-applied physical training showed a significant improvement in the level of physical fitness of students of the experimental group. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject професійно-прикладна фізична підготовка uk
dc.subject студенти uk
dc.subject ігровий метод uk
dc.subject професіограма uk
dc.subject professionally-applied physical training uk
dc.subject students uk
dc.subject game method uk
dc.subject professiogram uk
dc.title Застосування ігрового методу для формування рухових умінь і навичок професійної спрямованості студентів у процесі фізичного виховання uk
dc.title.alternative Application of the game method for the formation of motor skills and skills of professional direction of students in the process of physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 10.31392/UDU-nc.series15.2023.12(172).40


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу