Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості реалізації програми з фізичної культури для учнів середньої школи в умовах дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шуба, Людмила Вікторівна
dc.contributor.author Шуба, Вікторія Вікторівна
dc.contributor.author Шуба, Віктор Олександрович
dc.contributor.author Омок, Ганна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-01-24T12:51:10Z
dc.date.available 2024-01-24T12:51:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Особливості реалізації програми з фізичної культури для учнів середньої школи в умовах дистанційного навчання / Л. В. Шуба, В. В. Шуба, В. О. Шуба, Г. А. Омок // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 12 (172). – С. 193-197. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43767
dc.description.abstract Дистанційне навчання - це форма освіти, в якій учні отримують знання та навички через інтернет та інші засоби зв'язку, не фізично присутні в навчальному закладі. Всесвітньою тенденцією є зростання популярності дистанційного навчання, особливо в контексті сучасних технологій та глобальних змін, таких як пандемія COVID-19 або війна. Особливості дистанційного навчання можуть відрізнятися в різних країнах в залежності від інфраструктури, освітніх систем, культурних особливостей та інших факторів. Основні особливості дистанційного навчання: гнучкість і зручність; використання технологій; відсутність фізичного присутності; самостійність; оцінка зазвичай базується на тестах, проектах та інших завданнях, які учень виконують в онлайн-середовищі; розвиток навичок е-комунікації; необхідність регулярної оновлення матеріалів. В експерименті взяло участь 21 хлопця та 16 дівчат восьмого класу, які за станом здоров’я були віднесені до основної медичної групи. Розроблена методика, сприяє реалізації сил, знань, отриманих учнями в базовому компоненті, формуванню життєвих цінностей, оволодінню досвідом самоорганізації, самореалізації, самоконтролю та допомагає у професійному самовизначенні. Проаналізувавши впроваджену методику підкріплену позитивною цифровою динамікою приходимо до висновку, що методика спрямована на реалізацію програми фізичної культури має право на існування. uk
dc.description.abstract Distance learning, also known as online learning or e-learning, is an educational method that utilizes technology to deliver instruction to students who are not physically present in a traditional classroom setting. This approach enables students to access educational content and interact with instructors from anywhere with an internet connection. Various tools, such as video lectures, discussion forums, and online assessments, facilitate the learning process. The growing popularity of distance learning is a global trend, especially in the context of modern technology and global changes such as the COVID-19 pandemic or war. Features of distance learning may be distinctive from different countries depending on the infrastructure, educational systems, cultural characteristics and other factors. The main distance learning features: flexibility and convenience; using modern technologies and societal trends; lack of physical presence; independence; assessment is usually based on tests, projects and other tasks that the student completes in an online environment; development of e-communication skills; the need for regular materials updating. Twenty-one boys and sixteen girls of the eighth class took part in the research. All secondary school students were classified in the main medical group. The developed methodology contributes to the realization of the strengths and knowledge acquired by students in the basic component, the formation values life, mastering the experience of self-organization, self-realization, self-control and helps in professional self-determination. Analyzed the implemented methodology supported by positive digital dynamics, come to an agreement that the methodology aimed at the implementation of the physical culture program has the right to exist at present. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject учні середньої школи uk
dc.subject методика uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject secondary school students uk
dc.subject methodology uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject physical education uk
dc.title Особливості реалізації програми з фізичної культури для учнів середньої школи в умовах дистанційного навчання uk
dc.title.alternative Implementation features of the physical education program for secondary school students in the distance education condition uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.373.018
dc.identifier.doi 10.31392/UDU-nc.series15.2023.12(172).38


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу