Ігрова діяльність як один із ефективних методів навчання відіграє важливу роль у формуванні ключових компетентностей учнів молодшого шкільного віку. У статті визначено та систематизовано особливості розвитку ключових компетентностей учнів початкових класів посередництвом використання ігрової діяльності на уроках фізичної культури. Зазначено компетентнісний підхід щодо реалізації ключової реформи шкільництва «Нова українська школа» через формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; спілкування іноземними мовами; математичну компетентність; основні компетентності у природничих науках і технологіях; інформаційно-цифрову компетентність; уміння вчитися впродовж життя; ініціативність і підприємливість; соціальну та громадянську компетентність; обізнаність та самовираження у сфері культури; екологічну грамотність і здоровий спосіб життя. Розкрито різні підходи до формування ключових компетентностей молодших школярів на уроках фізичної культури засобами ігрової діяльності. Схарактеризовано ігрову компетентність як здатність дитини розуміти, створювати та приймати участь у різноманітних іграх, що включає у себе фізичну активність, спільну взаємодію з однолітками, розвиток стратегічного та тактичного мислення під час гри, а також вміння дотримуватися правил гри та спортивної етики. Наголошено на подальшій розробці проблеми розвитку ключових компетентностей учнів за допомогою ігрової діяльності.
Game activity as one of the effective teaching methods plays an important role in the formation of key competencies of primary school students. The article identifies and systematizes the peculiarities of the development of key competencies of primary school students through the use of game activities in physical education lessons. The competence-based approach to the implementation of the key reform of schooling «New Ukrainian School» through the formation of key competencies is indicated: communication in the state language; communication in foreign languages; mathematical competence; basic competencies in natural sciences and technologies; information and digital competence; lifelong learning skills; initiative and entrepreneurship; social and civic competence; cultural awareness and expression; environmental literacy and healthy lifestyle. Different approaches to the formation of key competencies of junior schoolchildren in physical education lessons through game activities are revealed. The game competence is characterized as the ability of a child to understand, create and participate in various games, which includes physical activity, joint interaction with peers, development of strategic and tactical thinking during the game, as well as the ability to follow the rules of the game and sports ethics. Further elaboration of the problem of developing students' key competencies through game activities is emphasized.