Метою дослідження було освітлення поглядів авторів на особливості впровадження навчальних матеріалів за темами історичних, філософських і правових аспектів розвитку фізичної культури в навчальні завдання фізичного виховання студентів закладів вищої освіти. Виконання завдань роботи через аналіз педагогічної літератури, літератури з фізичної культури та інформації з мережі Інтернет щодо основних тематичних напрямків вивчення історії фізичної культури, філософських пошуків причин і наслідків та правових основ функціонування фізичної культури дозволило представити до обговорення проблемні питання навчальної підготовки студентів щодо освоєння досвіду занять фізичними вправами за напрямами оздоровчого тренування, фізичної рекреації, спортивного вдосконалення та професійно-прикладного тренування. Предметним обговоренням роботи є розкриття необхідності використання історичних, правових, соціологічних знань розвитку різних напрямків фізичної культури як першоджерельних основ свідомого сприйняття студентами особливостей використання фізичних вправ.
Новизною дослідження слід вважати запропоновані авторами форми та методи впровадження освітніх елементів теоретичного ознайомлення студентів з історичними, філософськими та правовими аспектами фізичної культури, першоджерелами виникнення та умовами вдосконалення фізичних вправ та подання їх в процес практичного виконання. Висновки вказують на осмислення означених темою змістів, підкреслюють погляди на актуальність внесення у навчальний процес практичних занять фізичного виховання аспектів, що розкривають історичні, філософські та правові сторони розвитку фізичної культури. Наголошується, що це розширює кругозор сприйняття студентами загального образу бачення змісту фізичної культури та реалізації її засобів в різних напрямках як соціальної та особистісної необхідності.
The purpose of the study was to clarify the views of the authors on the peculiarities of the implementation of educational materials on the topics of historical, philosophical and legal aspects of the development of physical culture in the educational tasks of physical education of students of higher education institutions. The performance of work tasks through the analysis of pedagogical literature, literature on physical culture and information from the Internet regarding the main thematic directions of the study of the history of physical culture, philosophical searches for causes and consequences, and the legal basis of the functioning of physical culture made it possible to present for discussion the problematic issues of student training regarding mastering the experience of classes physical exercises in the areas of health training, physical recreation, sports improvement and professional and applied training. The subject discussion of the work is the disclosure of the need to use historical, legal, sociological knowledge of the development of various directions of physical culture as the original basis of students' conscious perception of the peculiarities of the use of physical exercises. The novelty of the study should be considered the forms and methods of introducing educational elements of theoretical familiarization of students with historical, philosophical and legal aspects of physical culture, the primary sources of the origin and conditions of improvement of physical exercises and submitting them to the process of practical implementation, proposed by the authors. The conclusions point to the understanding of the content defined by the topic, emphasize the views on the relevance of introducing into the educational process of practical classes of physical education aspects that reveal the historical, philosophical and legal aspects of the development of physical culture. It is emphasized that this broadens the horizons of students' perception of the general image of the vision of the content of physical culture and the implementation of its means in various directions as a social and personal necessity.