Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стасюк, Р. М.
dc.contributor.author Остапенко, Ю. О.
dc.contributor.author Басько, В. М.
dc.contributor.author Хоменко, О. С.
dc.date.accessioned 2024-01-24T12:39:21Z
dc.date.available 2024-01-24T12:39:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Плавання як засіб гармонійного розвитку дітей старшого віку / Р. М. Стасюк, Ю. О. Остапенко, В. М. Басько, О. С. Хоменко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 12 (172). – С. 172-175. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43759
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню ролі плавання, як гармонійного розвитку дітей старшого віку. У контексті сучасного освітнього процесу, де акцент робиться на комплексному підході до фізичного та психічного розвитку дітей, плавання є ефективним засобом досягнення цієї мети. Розглядається позитивний вплив плавання на фізичний стан дітей, зокрема на розвиток м’язово-скелетної системи (покращується їхня фізична сила, витривалість та координацію рухів) та серцево-судинної системи. Особлива увага приділяється позитивному впливу плавання на організм дитини. Проаналізовано вплив плавання на підвищення психічного здоров’я, рівень концентрації, самодисципліни та загальної емоційної стабільності у дітей, які займаються цим видом спорту. Занурення у воду може сприяти релаксації та зменшенню стресу. Плавання може покращити настрій, знизити рівень тривожності та сприяти загальному відчуттю комфорту. Також важливо відмітити соціальний аспект – спільні тренування та командна робота можуть сприяти формуванню дружби та підвищенню самооцінки. Висновки статті підкреслюють важливість включення плавання до системи фізичного виховання, як ефективного інструменту для досягнення гармонійного розвитку їхнього фізичного та психічного здоров'я. uk
dc.description.abstract This article is devoted to the study of the role of swimming as a harmonious development of children of high school age. In the context of the modern educational process, where the emphasis is on a comprehensive approach to the physical and mental development of children, swimming is an effective means of achieving this goal. The positive influence of swimming on the physical condition of children, in particular on the development of the musculoskeletal system and the cardiovascular system, improving their physical strength, endurance and coordination of movements is considered. Special attention is paid to the positive effect of swimming on the child's body. The impact of swimming on improving mental health has been analyzed, indicating the level of concentration, self-discipline and general emotional stability in children engaged in this sport. Immersion in water can promote relaxation and reduce stress. Swimming can improve mood, reduce anxiety levels and promote a general sense of well-being. It is also important to note the social aspect – joint training and teamwork can help to form friendships and increase self-esteem. The conclusions of the article emphasize the importance of including swimming in the system of physical education, as an effective tool for achieving the harmonious development of their physical and mental health. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject плавання uk
dc.subject гармонійний розвиток uk
dc.subject дитина uk
dc.subject swimming uk
dc.subject harmonious development uk
dc.subject child uk
dc.title Плавання як засіб гармонійного розвитку дітей старшого віку uk
dc.title.alternative Swimming as a means of harmonious development of high school children uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 797.2-053.5:711.455.8
dc.identifier.doi 10.31392/UDU-nc.series15.2023.12(172).33


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу