Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Отич, Дарія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2024-01-23T14:28:12Z
dc.date.available 2024-01-23T14:28:12Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Отич, Дарія Дмитрівна. Я-концепція як чинник копінг-стратегій майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Отич Дарія Дмитрівна ; наук. керівник Бушуєва Тетяна Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 387 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43708
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню впливу Я-концепції на вироблення майбутніми психологами копінг-стратегій. Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення зазначеної проблеми в зарубіжній і вітчизняній психології, визначено зміст Я-концепції та копінг-стратегій студентівпсихологів, обґрунтовано критерії, показники та рівні розвитку змісту компонентів Я-концепції майбутніх психологів. Експериментально досліджено психологічні особливості змісту Я-концепції майбутніх психологів, особливості їхніх копінг-стратегій та з’ясовано динаміку змін копінг-стратегій та змісту Я-концепції студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Виділено типи Я-концепції як чинника копінгстратегій студентів-психологів. Виявлено специфіку впливу змісту Я-концепції та її типу у майбутніх психологів на вироблення ними копінг-стратегій. Розроблено модель Я-концепції як чинника копінг-стратегій майбутніх психологів. Доведено ефективність та необхідність впровадження програми розвитку Я-концепції з метою оптимізації копінг-стратегій майбутніх психологів, розроблено методичні рекомендації для майбутніх психологів з метою з підвищення потенціалу Я-концепції та ефективності стратегій долаючої поведінки. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the investigation of the influence of self-concept to develop coping-strategies for future psychologists. The theoretical analysis of scientific approaches to the study of the problem in the foreign and national psychology, defining the content of self-concept and coping strategies for psychology students, the criteria’s, indicators and levels of content components of self-concept for future psychologists. It has been investigated experimentally the psychological characteristics of the content of self-concept for future psychologists, their coping strategies and the dynamics of change found coping strategies and content of self-concept psychology students during training. Highlight the types of self-concept as a factor in coping strategies psychology students. The specific is impact of the content of self-concept and the type of future psychologists to develop their coping strategies. It has been worked up a model of self-concept as a factor in coping strategies for future psychologists. It is substantiated the effectiveness and necessity of the program of self-concept to optimize the coping strategies of future psychologists. It is developed methodical recommendations for future psychologists the capacity of self-concept and effectiveness of strategies coping-behaviour. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject Я-концепція uk
dc.subject копінг uk
dc.subject копінг-стратегії uk
dc.subject тип Я-концепції uk
dc.subject динаміка uk
dc.subject комплексна програма uk
dc.subject розвиток Я-концепції uk
dc.subject self-concept uk
dc.subject coping uk
dc.subject coping strategy uk
dc.subject self-concept type uk
dc.subject dynamics uk
dc.subject comprehensive program uk
dc.subject development of the self-concept uk
dc.title Я-концепція як чинник копінг-стратегій майбутніх психологів uk
dc.title.alternative Self-concept as a factor of coping-strategies the future psychologists uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу