Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування полікультурності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами декоративно-прикладного мистецтва народів світу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осьмак, Тетяна Валентинівна
dc.date.accessioned 2024-01-23T14:25:26Z
dc.date.available 2024-01-23T14:25:26Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Осьмак, Тетяна Валентинівна. Формування полікультурності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами декоративно-прикладного мистецтва народів світу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія i методика виховання / Осьмак Тетяна Валентинівна ; керівник роботи Вайнола Ренате Хейкіївна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43707
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування полікультурності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. У дисертації обґрунтовано технологію формування полікультурності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами декоративно-прикладного мистецтва народів світу, що містить три операційні блоки (навчальний процес, факультативні заняття, позааудиторна виховна робота); визначено критерії (когнітивний, аксіологічний, операційний), показники та рівні формування полікультурності. Виявлено особливості декоративно-прикладного мистецтва світу як засобу і підгрунтя формування полікультурності майбутніх вихователів. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the formation of multiculturalism future preschools educators. Scientific work deals with theoretically substantiated technology of multiculturalism of future preschools educators by means of World Decorative Applied Arts,which including: three operational units (learning process; extracurricular activities, extracurricular educational work); presented technological support (set of forms and methods of work) to each operating unit; definedthe criteria (cognitive, axiological, operational), indicators and levels (minimum, average, sufficient) of forming multicultural of future preschools educators; detected features World Decorative Applied Arts as a means of multiculturalism of future preschools educators. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject культура uk
dc.subject полікультурність uk
dc.subject полікультурне виховання uk
dc.subject формування полікультурності особистості uk
dc.subject декоративно-прикладне мистецтво народів світу uk
dc.subject дошкільних навчальних закладів uk
dc.subject culture uk
dc.subject multiculturalism uk
dc.subject multicultural education uk
dc.subject multicultural identity formation uk
dc.subject World Decorative Applied Arts uk
dc.title Формування полікультурності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами декоративно-прикладного мистецтва народів світу uk
dc.title.alternative Formation of multiculturalism of future educators of preschool education by means of arts and crafts people of the world uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.015.31:74(045.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу