Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олійник, Галина Михайлівна
dc.date.accessioned 2024-01-23T12:11:13Z
dc.date.available 2024-01-23T12:11:13Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Олійник, Галина Михайлівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Олійник Галина Михайлівна ; наук. кер. Капська Алла Йосипівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. – 273 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43691
dc.description.abstract У дисертації визначено поняття «готовність майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності», обґрунтовано модель підготовки майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів; визначено особливості організації освітньо-дозвіллєвої діяльності з учнями 5-7 класів; охарактеризовано функціональне поле соціального педагога в освітньо-дозвіллєвій діяльності з учнями; окреслено критерії, показники та визначено рівні готовності майбутніх соціальних педагогів до організації освітньодозвіллєвої діяльності; впроваджено змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутнього соціального педагога до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів. uk
dc.description.abstract The essence of the concept of “future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities” has been justified. It has been substantiated the model of future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities of pupils in the 5th-7th grades; defined the peculiarities of educational and leisure activities with pupils in the 5th-7th grades; characterized the functional field of social pedagogues in educational and leisure activities with pupils; outlined the criteria, indicators and levels of future social pedagogues’ readiness for organizing of educational and leisure activities. The content-technological providing of future social pedagogues’ training for organizing of educational and leisure activities of pupils in the 5th-7th grades has been proved and implemented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject освіта uk
dc.subject дозвілля uk
dc.subject майбутній соціальний педагог uk
dc.subject освітньо-дозвіллєва діяльність uk
dc.subject підготовка до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності uk
dc.subject педагогічна модель uk
dc.subject змістово-технологічне забезпечення підготовки майбутніх соціальних педагогів uk
dc.subject education uk
dc.subject leisure uk
dc.subject future social pedagogue uk
dc.subject educational and leisure activities uk
dc.subject training for organizing of educational and leisure activities uk
dc.subject readiness for organizing of educational and leisure activities uk
dc.subject pedagogical model uk
dc.subject content-technological providing of future social pedagogues‘ training uk
dc.title Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації освітньо-дозвіллєвої діяльності учнів 5-7 класів uk
dc.title.alternative Future Social Pedagogues’ Training for Organizing of Educational and Leisure Activities of Pupils in the 5th-7th grades uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378:37.013.42+379.8


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу