Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Масова культура другої половини ХХ століття в контексті глобалізаційних процесів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новиченко, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-01-22T13:17:02Z
dc.date.available 2024-01-22T13:17:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Новиченко, Юлія Миколаївна. Масова культура другої половини ХХ століття в контексті глобалізаційних процесів : дис. ... канд. культурології : 26.00.02 – світова культура та міжнародні культурні зв’язки / Новиченко Юлія Миколаївна ; наук. керівник Розова Тамара Вікторівна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2012. – 186 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43674
dc.description.abstract Дисертаційна робота є одним із перших інтегративних досліджень, де здійснюється системний аналіз масової культури як феномена культуротворення ХХ– ХХІ століть. Здійснюється аналіз еволюції та становлення екологічних, естетичних, мистецьких рухів масової культури. Характеризується міфологія, технологія образотворення в контексті тотальної симуляції та стильових вимірів масової культури. Надається розгорнутий аналіз комунікативних стратегій, рекламних та модних реалій масової культури. Визначаються дизайнерські стратегії трансформації масової інформації та віртуальні ознаки масової культури. Масова культура репрезентується як адаптивний комплекс, який поєднує усі можливі культурні інновації. Процес глобалізації розглядається як такий, що набуває рис „надкультурного” інтегратора традиційних та національних культур. uk
dc.description.abstract The dissertation is one of the first integrative researches, where the system analysis of the mass culture as phenomenon of culture creation of XX-XXI centuries is conducted. It is analyzed the evolution and formation of ecological, aesthetic, artistic movements of mass culture. The mythology, technology of image creation in the context of total simulation and stylish measuring of mass culture is characterized. The detailed analysis of communicative strategies, advertising and fashionable realities of mass culture is represented. Designer strategies of transformation of mass information and virtual indications of mass culture are determined. The mass culture appears as an adaptive complex which combines all possible cultural innovations. The process of globalization is examined as such that takes on the characteristics of "super cultural" integrator of traditional and national cultures. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject екологія культури uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject масова культура uk
dc.subject міф uk
dc.subject мода uk
dc.subject реклама uk
dc.subject технологія uk
dc.subject globalization uk
dc.subject design uk
dc.subject ecology of culture uk
dc.subject myth uk
dc.subject fashion uk
dc.subject advertisement uk
dc.subject technology uk
dc.title Масова культура другої половини ХХ століття в контексті глобалізаційних процесів uk
dc.title.alternative The mass culture of the second half of 20th century in the context of the processes of globalization uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 130.2: 316.325”20”


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу