Дисертаційна робота є одним із перших інтегративних досліджень, де здійснюється системний аналіз масової культури як феномена культуротворення ХХ– ХХІ століть. Здійснюється аналіз еволюції та становлення екологічних, естетичних, мистецьких рухів масової культури. Характеризується міфологія, технологія образотворення в контексті тотальної симуляції та стильових вимірів масової культури. Надається розгорнутий аналіз комунікативних стратегій, рекламних та модних реалій масової культури. Визначаються дизайнерські стратегії трансформації масової інформації та віртуальні ознаки масової культури. Масова культура репрезентується як адаптивний комплекс, який поєднує усі можливі культурні інновації. Процес глобалізації розглядається як такий, що набуває рис „надкультурного” інтегратора традиційних та національних культур.
The dissertation is one of the first integrative researches, where the system analysis of the mass culture as phenomenon of culture creation of XX-XXI centuries is conducted. It is analyzed the evolution and formation of ecological, aesthetic, artistic movements of mass culture. The mythology, technology of image creation in the context of total simulation and stylish measuring of mass culture is characterized. The detailed analysis of communicative strategies, advertising and fashionable realities of mass culture is represented. Designer strategies of transformation of mass information and virtual indications of mass culture are determined. The mass culture appears as an adaptive complex which combines all possible cultural innovations. The process of globalization is examined as such that takes on the characteristics of "super cultural" integrator of traditional and national cultures.