Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нечипорук, Любов Іванівна
dc.date.accessioned 2024-01-22T11:14:17Z
dc.date.available 2024-01-22T11:14:17Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Нечипорук, Любов Іванівна. Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Нечипорук Любов Іванівна ; наук. керівник Карпенчук Світлана Григорівна ; М-во освіти і науки України, Рівненський держ. гум. ун-т, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Рівне, 2009. – 265 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43667
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичне обґрунтування понять ноосферна свідомість, ноосферне моральне мислення, ноосферна діяльність, ноосферна освітня парадигма тощо. Визначено критерії когнітивного, афективного та діяльнісного компонентів моральної культури старшокласників в контексті ноосферної освіти. Обґрунтовано ефективність засобів ноосферної освіти (основ герменевтики, феноменології, акмеології, аутогностики, мистецтва, інформаційного середовища, діалогу культур, соціокультурної діяльності та ін., виділено соціальнопедагогічні засади виховання моральної культури старшокласників. Ефективність методики теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, визначено рекомендації щодо організації процесу виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти. uk
dc.description.abstract The theoretical substantiation of conception of noosphere consciousness, noospfere moral thinking, noosphere activity, noosphere educational paradigm, etc. was researched in this thesis. It was determined the criterions of cognitive affective and active components. Of senior pupils moral culture in context of noosphere education. Ihe efficacy ways of noosphere education basis of germenevtika, fenomenologiya, akmenologiya, autognostia, arts, information surrounding, cultural dialogue, social cultural activity were proved, іt was emphasized social pedagogical foundations of education senior pupils moral culture. Organizational technological modal became the social pedagogical providing process of education moral culture on noosphere base as integrity unity of aim, principles, content (in the context of cognitive, affective and active components), functioning (means, phycological mechanism), organization (social pedagogical conditions) and result. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject ноосферна освіта uk
dc.subject засоби ноосферної освіти uk
dc.subject ноосферне моральне мислення uk
dc.subject моральна культура особистості uk
dc.subject моральна діяльність uk
dc.subject соціокультурна діяльність uk
dc.subject ноосферна діяльність uk
dc.subject життєтворчість uk
dc.subject moral culture of personality uk
dc.subject noosphere education uk
dc.subject means of noosphere education uk
dc.subject noosphere moral thinking uk
dc.subject moral activity uk
dc.subject noosphere activity uk
dc.subject vital creation uk
dc.title Соціально-педагогічні засади виховання моральної культури старшокласників засобами ноосферної освіти uk
dc.title.alternative Social-pedagogical bases of upbringing moral culture of senior pupils by means of noosphere education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.42:37.03.034


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу