Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів у системі довузівської математичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нестеренко, Алла Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-01-22T10:40:51Z
dc.date.available 2024-01-22T10:40:51Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Нестеренко, Алла Миколаївна. Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів у системі довузівської математичної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання математики / Нестеренко Алла Миколаївна ; наук. керівник Тарасенкова Ніна Анатоліївна ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. – Черкаси, 2004. – 277 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43661
dc.description.abstract У дисертації вперше розглядається проблема розвитку пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів у системі ДМП при ВЗО; дістало подальший розвиток поняття “пізнавальна самостійність майбутнього абітурієнта у системі довузівської підготовки”; удосконалено елементи методичної системи організації навчального процесу у системі ДМП при ВЗО, спрямованої на розвиток ПС майбутніх абітурієнтів. Розроблено шляхи і засоби активізації пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів, визначено умови ефективного планування й організації лекційних, практичних занять та самостійної роботи майбутніх абітурієнтів під час вивчення повторювального курсу математики. uk
dc.description.abstract The dissertation deals with the theoretic and methodical basis of the activization of the future university entrants cognitive independence in the system of pre-school mathematical training. The research focuses upon the personally-orientated direction of pre-school mathematical training of university entrants aimed at the development of their cognitive independence. The ways and means of activization of future university entrants cognitive independence are worked out, the conditions of the effective planning and organization of lectures, seminars and independent work of university entrants are determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна самостійність uk
dc.subject система довузівської математичної підготовки uk
dc.subject особистісно орієнтоване диференційоване навчання uk
dc.subject майбутній абітурієнт uk
dc.subject методична система uk
dc.subject cognitive independence uk
dc.subject the system of pre-school mathematical training uk
dc.subject personally-oriented differentiated teaching uk
dc.subject university entrant uk
dc.subject methodic sistem uk
dc.title Розвиток пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів у системі довузівської математичної підготовки uk
dc.title.alternative The development of cognitive independence of future university entrants in the system of pre-school mathematical training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.096:51


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу