У дисертації вперше розглядається проблема розвитку пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів у системі ДМП при ВЗО; дістало подальший розвиток поняття “пізнавальна самостійність майбутнього абітурієнта у системі довузівської підготовки”; удосконалено елементи методичної системи організації навчального процесу у системі ДМП при ВЗО, спрямованої на розвиток ПС майбутніх абітурієнтів. Розроблено шляхи і засоби активізації пізнавальної самостійності майбутніх абітурієнтів, визначено умови ефективного планування й організації лекційних, практичних занять та самостійної роботи майбутніх абітурієнтів під час вивчення повторювального курсу математики.
The dissertation deals with the theoretic and methodical basis of the activization of the future university entrants cognitive independence in the system of pre-school mathematical training. The research focuses upon the personally-orientated direction of pre-school mathematical training of university entrants aimed at the development of their cognitive independence. The ways and means of activization of future university entrants cognitive independence are worked out, the conditions of the effective planning and organization of lectures, seminars and independent work of university entrants are determined.