Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Непомняща, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2024-01-22T10:38:24Z
dc.date.available 2024-01-22T10:38:24Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Непомняща, Галина Іванівна. Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Непомняща Галина Іванівна ; наук. керівник Протасова Наталія Георгіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2009. – 260 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43660
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано різні підходи до процесу формування понять у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, з’ясовано особливості формування природничоматематичних понять, визначено теоретико-методичні засади використання дидактичних засобів у навчальному процесі початкової школи. У дослідженні теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено дидактичну модель формування природничо-математичних понять в учнів початкових класів, охарактеризовано її компоненти. Розроблено комплекс дидактичних засобів, які ефективно впливають на процес формування природничо-математичних понять у молодших школярів, та окреслено педагогічні умови їх використання. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to analyses of different points of view to the process of forming of concepts in native and foreign pedagogic and to examination of special features of forming of naturally-mathematical concepts. The theoretical and methodical bases of making use of didactical means in the process of teaching at the primary school are determined. The didactical means of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren is theoretically substantiated and experimentally tested. The research has proved that fixed complex of didactical means is characterized with effectively influence to the process of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren. The pedagogical conditions of making use of didactical means are described. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject формування понять в учнів початкових класів uk
dc.subject дидактичні засоби uk
dc.subject природничо-математичні поняття uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject forming of concepts of primary schoolchildren uk
dc.subject didactical means uk
dc.subject naturally-mathematical concepts uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Дидактичні засоби формування природничо-математичних понять в учнів початкової школи uk
dc.title.alternative Didactical means of forming of naturally-mathematical concepts of primary schoolchildren uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.016:51:371.31


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу