Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тенцер, Леся Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-01-22T08:05:39Z
dc.date.available 2024-01-22T08:05:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Тенцер, Леся Вікторівна. Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Тенцер Леся Вікторівна ; [наук. керівник Чередніченко Наталія Володимирівна] ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2021. – 21 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43657
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню проблеми діагностики та корекції дисграфії у молодших школярів ЗЗСО. Розроблено комплексний підхід до аналізу порушень письма в учнів молодших класів ЗЗСО та розробки змісту корекційнорозвивального комплексу логопедичної роботи, який враховує нейропсихологічну та психолінгвістичну структуру письма, індивідуальну структуру дисграфічного порушення, причини та механізми, що зумовлюють виникнення дисграфічних помилок, когнітивні особливості учнів. На основі створеної діагностичної моделі та методики визначено рівні сформованості навички письма в учнів із дисграфією та структуру дисграфічних порушень у молодших школярів ЗЗСО (причини, мовленнєві та немовленнєві симптоми, механізми дисграфічних фонемо-графічних помилок). Поглиблено та уточнено дані щодо поширеності дисграфії серед учнів ЗЗСО. Теоретично обґрунтовано та розроблено корекційно-розвивальний методичний комплекс логопедичної роботи з подолання дисграфії у молодших школярів ЗЗСО, системна, реалізація якого довела його ефективність. uk
dc.description.abstract The thesis has considered the development of a system of psycho-pedagogical tools for the dysgraphia disorders diagnosis and correction among primary schoolchildren of secondary general-education institutions. It demonstrates the results of the analysis of the fundamental classical and modern scientific research into the process of mastering writing by primary schoolchildren as a complex multi-level arbitrary mental process. The thesis highlights modern approaches to the study of writing disorders (psycholinguistic, clinicopsychological, neuropsychological, psychological and pedagogical) among younger schoolchildren with impaired and typical speech and psychophysical development. The conceptual content of the term "dysgraphia" has been expanded and clarified as a steady specific and systemic impairment of the formation and automation of writing skills, which hinders the complete development of written speech as means of communication and the formation of students' language abilities and skills. There has been identified a contradiction between the modern requirements of the educational process and the ability of children with dysgraphia to completely gain knowledge, skills and abilities in the subjects of the language cycle along with the insufficiently formed class teachers’ knowledge of the dysgraphia disorders structure, methods and techniques of their correction for primary schoolchildren. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дисграфія uk
dc.subject навичка письма uk
dc.subject учні ЗЗСО uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject корекція uk
dc.subject діагностична модель uk
dc.subject фонемо-графічні помилки uk
dc.subject корекційно-розвивальний методичний комплекс uk
dc.subject логопедична робота uk
dc.subject dysgraphia uk
dc.subject writing skill uk
dc.subject SGEI students uk
dc.subject diagnosis uk
dc.subject correction uk
dc.subject diagnostic model uk
dc.subject phoneme-graphic errors uk
dc.subject correctional and developmental methodological complex uk
dc.subject speech therapy work uk
dc.title Діагностика та корекція дисграфії у молодших школярів uk
dc.title.alternative Diagnosis and correction of dysgraphia among primary schoolchildren uk
dc.type Abstract uk
dc.identifier.udc 376-056.264-057.874 (043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу