Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Погляди Р. Г. Краєвського на виправлення порушень мовлення в учнів загальноосвітніх шкіл

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козинець, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2024-01-19T11:21:07Z
dc.date.available 2024-01-19T11:21:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Козинець, О. В. Погляди Р. Г. Краєвського на виправлення порушень мовлення в учнів загальноосвітніх шкіл / О. В. Козинець // Актуальні питання корекційної освіти : Педагогічні науки : збірник наукових праць / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка ; за ред. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова.– Кам’янець-Подільський : ПП Медобори-2006, 2014. – Вип. 4. – С. 172-181. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43639
dc.description.abstract У статті йдеться про погляди українського вченого-дефектолога Рудольфа Генріховича Краєвського на проблему розвитку мовлення у дітей з нормальним розвитком у співвіднесенні з вірогідними варіаціями його порушення, які спостерігаються в учнів загальноосвітніх шкіл. Стоячи у витоків української дефектології, Р. Г. Краєвський, доповнивши наукові надбання Московської школи та враховуючи прогалини, які зустрічалися в логопедичній практиці у повоєнні роки в Україні, висвітлив їх у посібнику для вчителів та педагогів "Порушення мови та їх усунення", де виклав опис різних форм мовленнєвих порушень, зокрема таких як "косноязичність", "гугнявість", заїкання тощо, їх профілактику та найбільш ефективні методи подолання цих порушень в світлі тогочасних наукових положень логопедії та суміжних з нею наук. uk
dc.description.abstract В статье говорится о взглядах украинского ученого-дефектолога Рудольфа Генриховича Краевского на проблему развития речи у детей с нормальным развитием в соотнесении с вероятными вариациями его нарушения, наблюдаемые у учащихся общеобразовательных школ. Стоя у истоков украинской дефектологии, Р. Г. Краевский дополнил научные достижения Московской школы и, учитывая пробелы, с которыми встречались логопедическая практика в послевоенные годы в Украине, осветил их в руководстве для учителей и педагогов "Нарушения речи и их устранение", где изложил описание различных форм речевых нарушений, таких как "косноязычность", "гнусавость", заикание и другие, их профилактику и наиболее эффективные методы преодоления этих нарушений в свете тогдашних научных положений логопедии и смежных с ней наук. uk
dc.description.abstract The article deals with the views of Ukrainian scientist defectologist of the Soviet period Rudolf Genrikhovich Krajewski on the problem of speech development in children with normal development and disorders that are observed in schoolchildren. Also provides an analysis of his most famous papers. In them, he covers the conditions of formation and development of children's speech regularities and methods and means of correction of speech disorders in preschool and school children. From the time when R. G. Krajewski worked of Defectology, scientific terminology has changed, some terms have become obsolete. However, in the article we use outdated terms that took Rudolph Genrikhovich in their research, and those correspondences used by modern speech therapy. Standing at the origins Ukrainian Defectology, R. G. Krajewski added scientific heritage the Moscow school, take into account the gaps in speech therapy practice in the postwar years in Ukraine and highlighted them in a manual for teachers and teachers' speech and their elimination ", which outlined description of the different forms of speech disorders, such as our" kosnoyazychnist "" rhinophonia, "stuttering etc. And prevention and the most effective methods to overcome these disorders in light of contemporary scientific statements speech therapy and allied sciences. In addition, the article mentions a multi-disciplinary approach to the scholar Defectology theory and practice. He was surdopedahohom and speech therapist, has used the experience and methods of teaching children with hearing and speech therapy in was brave, resourceful experimenter, developing their own ways, and even tools for speech therapy work. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ПП Медобори-2006 uk
dc.subject Р. Г. Краєвський uk
dc.subject виправлення мовленнєвих порушень uk
dc.subject косноязичність uk
dc.subject гугнявість uk
dc.subject заїкання uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject логопед uk
dc.subject батьки uk
dc.subject Р. Г. Краевский uk
dc.subject исправления речевых нарушений uk
dc.subject косноязычие uk
dc.subject гнусавость uk
dc.subject заикание uk
dc.subject учитель uk
dc.subject логопед uk
dc.subject родители uk
dc.subject Rudolph Krajewski uk
dc.subject correct speech disorders uk
dc.subject kosnoyazychnist uk
dc.subject rhinophonia uk
dc.subject stutter uk
dc.subject teacher uk
dc.subject speech therapist uk
dc.subject parents uk
dc.title Погляди Р. Г. Краєвського на виправлення порушень мовлення в учнів загальноосвітніх шкіл uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.264:84’234(092)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу