Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Використання педагогами елементів нейродіагностики та патопсихологічного обстеження під час педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Швець, Владислава Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-01-19T11:18:50Z
dc.date.available 2024-01-19T11:18:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Швець, В. В. Використання педагогами елементів нейродіагностики та патопсихологічного обстеження під час педагогічної діяльності / В. В. Швець // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 208-217. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43638
dc.description.abstract У статті розглянуто питання важливості взаємодії педагогів-предметників з метою якісного обстеження психічного стану молоді та виявлення психічних захворювань, які перебувають у латентній фазі. Метою статті є актуалізація необхідності використання інтерактивних інтегративних форм роботи на уроках у якості комплексної діагностики психоемоційного стану молоді. Оскільки чисельність молоді з ознаками травм розвитку, ПТСР, депресивних розладів в умовах воєннного стану стрімко збільшується, а рівень навченості знижується, то виникає потреба у адаптації підходу до впровадження освітньої програми та зниження рівня інвалідації молоді. Для досягнення поставленої мети було визначено ряд завдань: теоретично дослідити та узагальнити провідний науковий досвід щодо особливостей проведення комплексного обстеження здобувача освіти; визначити основні вимоги до особистості педагога та його професійної підготовки у розрізі діагностичної роботи; запропонувати напрямки удосконалення професійної підготовки педагогів з проведення основних етапів патопсихологічного обстеження, адаптованих до освітнього процесу; аргументувати важливість комплексної взаємодії батьківсько-педагогічного колективу у питаннях збереження ментального здоров’я молоді. Дослідження було проведено з використанням методів теоретичного, емпіричного дослідження та загальних методів наукового дослідження. uk
dc.description.abstract The article deals with the importance of interaction between subject teachers in order to qualitatively examine the mental state of young people and identify mental illnesses that are in the latent phase. The purpose of the article is to actualize the need to use interactive integrative forms of work in the classroom as a comprehensive diagnosis of the psycho-emotional state of youth. Since the number of young people with signs of developmental trauma, PTSD, depressive disorders in martial law is rapidly increasing and the level of obsession is decreasing, there is a need to adapt the approach to the implementation of the educational program and reduce the level of youth disability. To achieve this goal, a number of tasks were identified: to theoretically study and summarize the leading scientific experience on the peculiarities of conducting a comprehensive examination of an education applicant; to determine the basic requirements for the personality of a teacher and his/her professional training in the context of diagnostic work; to propose directions for improving the professional training of teachers in conducting the main stages of pathopsychological examination adapted to the educational process; to argue the importance of complex interaction between parental and pedagogical. The study was conducted using the methods of theoretical, empirical research and general methods of scientific research. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject педагогічний континуум uk
dc.subject патопсихологічне обстеження uk
dc.subject молодь uk
dc.subject травма розвитку uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject pedagogical continuum uk
dc.subject pathopsychological examination uk
dc.subject youth uk
dc.subject developmental trauma uk
dc.subject educational process uk
dc.subject diagnostics uk
dc.title Використання педагогами елементів нейродіагностики та патопсихологічного обстеження під час педагогічної діяльності uk
dc.title.alternative Use of elements of neurodiagnostics and pathopsychological examination by teachers during pedagogical activity uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 159.938:616-072.8]:37.091.2
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.21


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics