Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Освітнє середовище закладів вищої освіти як чинник розвитку соціальної активності студентів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Матвієнко, Олена Валеріївна
dc.contributor.author Матвієнко, Ірина Андріївна
dc.date.accessioned 2024-01-19T10:58:44Z
dc.date.available 2024-01-19T10:58:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Освітнє середовище закладів вищої освіти як чинник розвитку соціальної активності студентів / О. В. Матвієнко, І. А. Матвієнко // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова ; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 144-151. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43627
dc.description.abstract Актуальність статті зумовлена пошуком шляхів ефективного розвитку соціальної активності здобувачів вищої освіти у ЗВО під час війни та у поствоєнний період. Встановлено, що соціальна активність студента – це риса його способу життєдіяльності у процесі фахової підготовки, що відображає міру спрямованості його здібностей, знань, навичок, прагнень, концентрації вольових, творчих зусиль на реалізацію нагальних потреб повоєнного суспільства, інтересів, ідеалів. Звернено дослідницьку увагу на вплив освітнього середовища педагогічного закладу вищої освіти на розвиток соціальної активності студентів. Зокрема, це середовище характеризується нами як таке, де здобувачі вищої освіти можуть навчатися та розвиватися, набуваючи різноманітний культурний і соціальний досвід через участь у спеціально організованих заходах, спрямованих на задоволення їхніх соціокультурних потреб, що передбачають соціальну та культурну взаємодію, яка відбувається під час їхньої фахової підготовки. uk
dc.description.abstract The relevance of the article is determined by the search for ways to effectively develop the social activity of students in higher education institutions during the war and in the post-war period. It has been established, that a student's social activity is a feature of his/her way of life in the process of professional training, which reflects the degree of orientation of his/her abilities, knowledge, skills, aspirations, concentration of volitional and creative efforts to meet the urgent needs of post-war society, interests, ideals. The research focuses on the influence of the educational environment of a pedagogical higher education institution on the development of students; social activity. In particular, we characterise this environment as one where higher education students can learn and develop, gaining a variety of cultural and social experiences through participation in specially organised activities aimed at meeting their socio-cultural needs, which involve social and cultural interaction that takes place during their professional training. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject соціальна активність студента uk
dc.subject освітнє середовище закладу вищої освіти uk
dc.subject соціально-культурне освітнє середовище uk
dc.subject social activity of students uk
dc.subject educational environment of higher education institutions uk
dc.subject socio-cultural educational environment uk
dc.title Освітнє середовище закладів вищої освіти як чинник розвитку соціальної активності студентів uk
dc.title.alternative Educational environment of higher education institutions as a factor in the development of students social activity uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.015.31:316.42]:37:[316:008]
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.14


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics