Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Змiст фахової пiдготовки майбутнiх учителiв початкової школи до використання цифрових освiтнiх технологiй

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Борисьонок, Максим Олегович
dc.date.accessioned 2024-01-18T14:50:53Z
dc.date.available 2024-01-18T14:50:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Борисьонок, М. О. Змiст фахової пiдготовки майбутнiх учителiв початкової школи до використання цифрових освiтнiх технологiй / М. О. Борисьонок // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 53-60. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43589
dc.description.abstract У статті окреслено особливості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування цифрових освітніх технологій у професійній діяльності, здійснено теоретичне обґрунтування доцільності їх використання у роботі з молодшими школярами відповідно до ідей Концепції «Нова українська школа». Особливу дослідницьку увагу приділено огляду нормативно-правових документів, а саме: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Концепції розвитку цифрових компетентностей, Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032  рр. та напрацювань дослідників в контексті означеної проблеми. Висвітлено функціональні можливості запропонованих цифрових освітніх технологій та особливості роботи з ними, які втілені у посібнику «Цифрові освітні технології у роботі вчителя початкової школи», що є елементом навчально-методичного забезпечення однойменного спецкурсу у змісті фахової підготовки студентів. uk
dc.description.abstract The article outlines the specifics of the professional training of future primary school teachers for the use of digital educational technologies in their professional activities, a theoretical justification of the feasibility of their use in working with younger schoolchildren is carried out in accordance with the ideas of the quot; New Ukrainian School quot; concept. Special research attention was paid to the review of normative and legal documents, namely: the Law of Ukraine quot; On Education quot;, the Law of Ukraine quot; On Higher Education quot;, the Concept of the Development of Digital Competencies, the Strategy for the Development of Higher Education in Ukraine for 2022-2032 and the achievements of researchers in the context the specified problem. The functional possibilities of the proposed digital educational technologies and the peculiarities of working with them, which are embodied in the manual quot; Digital educational technologies in the work of an elementary school teacher quot;, which is an element of educational and methodological support of the special course of the same name in the content of professional training of students, are highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject цифрові освітні технології uk
dc.subject майбутні учителі початкової школи uk
dc.subject digital educational technologies uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.title Змiст фахової пiдготовки майбутнiх учителiв початкової школи до використання цифрових освiтнiх технологiй uk
dc.title.alternative Content of professional training of future primary school teachers in the use of digital educational technologies uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.3.011.3-051]:004.77
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу