Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Система критерiїв, показникiв та рiвнiв оцiнювання сформованостi ровесницьких стосункiв дiтей старшого дошкiльного вiку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, Ірина Олегівна
dc.date.accessioned 2024-01-18T14:49:10Z
dc.date.available 2024-01-18T14:49:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бондар, І. О. Система критерiїв, показникiв та рiвнiв оцiнювання сформованостi ровесницьких стосункiв дiтей старшого дошкiльного вiку / І. О. Бондар // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 44-52. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43588
dc.description.abstract У статті здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз наукових підходів до розробки компонентів, критеріїв та показників сформованості ровесницьких стосунків дітей старшого дошкільного віку. Наголошено на важливості здійснення педагогічного впливу на процес налагодження стосунків між дітьми старшого дошкільного віку, підтримки сприятливого мікроклімату в дитячому співтоваристві, розробці системи критеріїв та показників для діагностики ефективності здійсненої роботи. Охарактеризовано дефініції понять «компоненти», «критерії», «показники», «критерії сформованості ровесницьких стосунків дітей старшого дошкільного віку» та «показники ровесницьких стосунків дітей старшого дошкільного віку». Проаналізовано науково-методичні праці щодо компонентів формування ровесницьких стосунків дітей старшого дошкільного віку. Розглянуто освітні програми навчання та виховання дітей дошкільного віку у яких, на думку автора, найчіткіше прослідковується проблема визначення компонентів, критеріїв та показників сформованості ровесницьких стосунків дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract The article provides a fundamental theoretical analysis of scientific approaches to the development of components, criteria and indicators of the formation of peer relations of senior preschool children. It emphasizes the importance of pedagogical influence on the process of establishing relations among senior preschool children, maintaining a favorable microclimate in children’s community, developing a system of criteria and indicators for diagnostics of efficiency of the work performed. It characterizes the notions “components”, “criteria”, “indicators”, “criteria of the formation of peer relations of senior preschool children” and “indicators of the formation of peer relations of senior preschool children”. It analyses the scientific and methodical papers on the components of the formation of peer relations of senior preschool children. It studies educational programs for training and upbringing of senior preschool children, where, in author’s opinion, they distinctly show the problem of determining the components, criteria and indicators of the formation of peer relations of senior preschool children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject компоненти uk
dc.subject критерії uk
dc.subject показники uk
dc.subject дитина старшого дошкільного віку uk
dc.subject ровесницькі стосунки uk
dc.subject формування ровесницьких стосунків дітей старшого дошкільного віку uk
dc.subject рівні сформованості ровесницьких стосунків uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject components uk
dc.subject criteria uk
dc.subject indicators uk
dc.subject senior preschool children uk
dc.subject peer relations uk
dc.subject of the formation of peer relations of senior preschool children uk
dc.subject levels of the formation of peer relations uk
dc.title Система критерiїв, показникiв та рiвнiв оцiнювання сформованостi ровесницьких стосункiв дiтей старшого дошкiльного вiку uk
dc.title.alternative A system of criteria, indicators and levels of assessment of the formation of peer relations of senior preschool children uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2:37.013.77
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.05


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics