Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Застосування здоров'язбережувальних технологiй майбутнiми вихователями у роботi з дiтьми в умовах воєнного стану

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-01-18T13:49:05Z
dc.date.available 2024-01-18T13:49:05Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Андрущенко, Н. В. Застосування здоров'язбережувальних технологiй майбутнiми вихователями у роботi з дiтьми в умовах воєнного стану / Н. В. Андрущенко // Освітньо-науковий простір = Educational Scientifіc Space : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова; [гол. ред. Матвієнко О. В.]. – Київ : Ліра-К, 2023. – Випуск 5 (2-2023). – С. 18-26. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43578
dc.description.abstract У дослідженні проаналізовано особливості впровадження у виховання дітей здоров’язбережувальних технологій, розглянуто аспекти та методи їх формування в умовах воєнного стану. Слід зазначити, що останніми роками в Україні спостерігається загальне стрімке погіршення фізичного та психічного розвитку підростаючого покоління, що перешкоджає формуванню здорової особистості. Відповідно, вихователі мають бути добре підготовленими й активно впроваджувати здоров’язбережувальні технології. Оскільки, саме вони, повинні у воєнний стан не лише орієнтуватись на формування навичок підтримки здоровʼя у дітей дошкільного віку, а й нести розуміння основних складових, які його покращують та зменшують відчуття страху, стресу, розгубленості та інших. Проведено теоретичний аналіз особливостей формування готовності майбутніх вихователів до формування відповідних навичок та знань у дітей та представлено результати. У висновках подано важливість формування «здоров’язбережувальних технологій» у дітей, а особливо в сучасних воєнних умовах. uk
dc.description.abstract The study analyzed the peculiarities of the implementation of health-saving technologies in the education of children. Aspects and methods of formation of health-saving technologies in the conditions of martial law are considered. It was determined that future educators should be competent specialists with appropriate training. Since, it is they who should not only focus on the formation of health maintenance skills in preschool children, but also carry an understanding of the main components that improve it and reduce feelings of fear, stress, confusion, and others. A theoretical analysis of the peculiarities of the formation of the readiness of future teachers for the formation of health-saving technologies in children was carried out, and the results were presented. The conclusions show the importance of the formation of «health-saving technologies» in children, especially in modern military conditions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Ліра-К uk
dc.subject здоров’язбережувальні технології uk
dc.subject освітні технології uk
dc.subject компетентності вихователя uk
dc.subject перспективи розвитку uk
dc.subject воєнний стан uk
dc.subject educational technologies uk
dc.subject educator competencies uk
dc.subject upbringing uk
dc.subject formation of health-saving technologies uk
dc.subject modern requirements uk
dc.subject external factors uk
dc.title Застосування здоров'язбережувальних технологiй майбутнiми вихователями у роботi з дiтьми в умовах воєнного стану uk
dc.title.alternative Application of the health-protection technologies by future educators in working with children in the conditions of the martial law uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.2.011.3-051.]613«364»
dc.identifier.doi 10.31392/ONP.2786-6890.5(2).2023.02


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу