У дослідженні проаналізовано особливості впровадження у виховання дітей здоров’язбережувальних технологій, розглянуто аспекти та методи їх формування в умовах воєнного стану. Слід зазначити, що останніми роками в Україні спостерігається загальне стрімке погіршення фізичного та психічного розвитку підростаючого покоління, що перешкоджає формуванню здорової особистості. Відповідно, вихователі мають бути добре підготовленими й активно впроваджувати здоров’язбережувальні технології. Оскільки, саме вони, повинні у воєнний стан не лише орієнтуватись на формування навичок підтримки здоровʼя у дітей дошкільного віку, а й нести розуміння основних складових, які його покращують та зменшують відчуття страху, стресу, розгубленості та інших. Проведено теоретичний аналіз особливостей формування готовності майбутніх вихователів до формування відповідних навичок та знань у дітей та представлено результати. У висновках подано важливість формування «здоров’язбережувальних технологій» у дітей, а особливо в сучасних воєнних умовах.
The study analyzed the peculiarities of the implementation of health-saving technologies in the education of children. Aspects and methods of formation of health-saving technologies in the conditions of martial law are considered. It was determined that future educators should be competent specialists with appropriate training. Since, it is they who should not only focus on the formation of health maintenance skills in preschool children, but also carry an understanding of the main components that improve it and reduce feelings of fear, stress, confusion, and others. A theoretical analysis of the peculiarities of the formation of the readiness of future teachers for the formation of health-saving technologies in children was carried out, and the results were presented. The conclusions show the importance of the formation of «health-saving technologies» in children, especially in modern military conditions.