Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Анікєєв, Д. М.
dc.contributor.author Ши Шицзє
dc.date.accessioned 2024-01-10T11:56:59Z
dc.date.available 2024-01-10T11:56:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Анікєєв, Д. М. Фітнес-індустрія Китаю під час пандемії COVID-19 / Д. М. Анікєєв, Ши Шицзє // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 94. – С. 5-9. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43506
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості функціонування сфери оздоровчого фітнесу в Китаї під час пандемії СOVID-19. Основна мета дослідження – вивчити вплив пандемії СOVID-19 на функціонування підприємств сфери оздоровчого фітнесу в Китаї, визначити тенденції та перспективні напрями його розвитку. Аналіз теоретичного матеріалу, метод порівняння та зіставлення. Сучасний етап розвитку фітнес-індустрії Китаю слід розглядати з 2015 року, коли почали поширюватись фітнес-додатки, представлені «Lefit», «Keep», «Super Monkey». Після спаду, викликаного світовою фінансовою кризою 2008 року, фітнес-індустрія знову почала стрімкий розвиток. Згідно зі звітом за 2018, близько 84% фітнес-клубів в Китаї закривались впродовж 12 місяців після відкриття. Причини різні: поганий менеджмент, зростаюча конкуренція на ринку, спад економіки та ін. Традиційні фітнес-клуби національних та регіональних мереж працювали за моделлю, що вимагає великих ресурсів (витрат). Клуби нового типу, такі як LeFit, Super Monkey та ін. відрізняються завдяки використанню моделі легких ресурсів (скорочення витрат), франчайзингу та впровадженню цифрових технологій, що сприяє їх швидшому зростанню та розширенню по всій країні. Традиційні спортзали з недосконалими моделями роботи особливо серйозно постраждали від епідемії. У короткостроковій перспективі пандемія негативно вплинула на грошовий потік галузі. Однак у довгостроковій перспективі обізнаність щодо здоров’я та бажання споживачів займатися спортом значно зросли під час пандемії, короткострокові наслідки COVID-19 не вплинуть на загальну тенденцію прискореного розвитку китайського ринку здоров’я та фітнесу. Обізнаність споживачів про фізичні вправи під впливом пандемії стрімко зросла, а тренування перемістились зі спортзалів у вітальні. Пандемія COVID-19 також сприяла стрімкому збільшенню кількості відео-контенту, пов’язаного з фітнесом. Кількість фітнес-клубів і магазинів у Китаї зменшилася на 11,1 відсотка в 2020 році порівняно з попереднім роком. Разом з тим пандемія посилила ентузіазм щодо спорту та фітнесу, кількість людей, які займаються фітнесом, зросла з 68,12 мільйона у 2019 році до 70,29 мільйона у 2020 році, а рівень проникнення досяг 5,02 відсотка. Пандемія COVID-19 не призвела до принципових змін розвитку фітнес-індустрії Китаю, а лише прискорила наявні тенденції. Серед них: поступове витіснення з ринку традиційних фітнес-клубів клубами, що реалізують нову О2О бізнес-модель; збільшення кількості користувачів фітнес-додатками; ріст популярності відео-контенту, пов’язаного з фітнесом і, як наслідок збільшення рівня проникнення, який вже на сьогодні сягає більше 5%, що, до речі, майже в два рази вище, ніж в Україні. uk
dc.description.abstract The article examines the peculiarities of the functioning of the health fitness sector in China during the Covid-19 pandemic. The purpose of the study is to investigate the impact of the Covid-19 pandemic on the functioning of enterprises in the field of health and fitness in China, to determine trends and prospective directions of its development. Analysis of theoretical material, method of comparison and juxtaposition. The current stage of the development of China's fitness industry should be considered from 2015, when fitness applications introduced by "Lefit", "Keep", "Super Monkey" began to spread. After the downturn caused by the global financial crisis of 2008, the fitness industry has once again begun to rapidly develop. According to a 2018 report, about 84% of fitness clubs in China closed within 12 months of opening. The reasons are different: bad management, growing competition in the market, economic downturn, etc. Traditional fitness clubs of national and regional networks worked according to a model that required large resources (costs). Clubs of a new type, such as LeFit, Super Monkey, etc. are distinguished by their use of a light resource model (cost reduction), franchising and the adoption of digital technologies, which facilitates their faster growth and expansion across the country. Traditional gyms with imperfect work models have been particularly severely affected by the epidemic. In the short term, the pandemic has negatively impacted the industry's cash flow. However, in the long term, health awareness and consumer desire to exercise have increased significantly during the pandemic, the short-term effects of COVID-19 will not affect the overall trend of the accelerated development of the Chinese health and fitness market. Consumer awareness of exercise has skyrocketed due to the pandemic, and workouts have moved from gyms to living rooms. The COVID-19 pandemic has also contributed to a rapid increase in fitness-related video content. The number of fitness clubs and stores in China decreased by 11.1 percent in 2020 compared to the previous year. At the same time, the pandemic has increased enthusiasm for sports and fitness, with the number of people engaged in fitness increasing from 68.12 million in 2019 to 70.29 million in 2020, and the penetration rate reached 5.02 percent. The COVID-19 pandemic did not lead to fundamental changes in the development of China's fitness industry, but only accelerated existing trends. Among them: the gradual displacement of traditional fitness clubs from the market by clubs implementing the new O2O business model; increasing the number of users of fitness applications; the growth in popularity of video content related to fitness and, as a result, an increase in the level of penetration, which already today reaches more than 5%, which, by the way, is almost twice as high as in Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject фітнес-індустрія uk
dc.subject Китай uk
dc.subject пандемія COVID-19 uk
dc.subject fitness industry uk
dc.subject China uk
dc.subject the COVID-19 pandemic uk
dc.title Фітнес-індустрія Китаю під час пандемії COVID-19 uk
dc.title.alternative China’s fitness industry during the СOVID-19 pandemic uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 379.831
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.94.01


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу