ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Небеленчук, Ірина Олександрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-01-08T14:49:01Z | |
dc.date.available | 2024-01-08T14:49:01Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Небеленчук, Ірина Олександрівна. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література) / Небеленчук Ірина Олександрівна ; наук. керівник Ісаєва Олена Олександрівна ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 247 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43483 | |
dc.description.abstract | У дослідженні визначено філософські, літературознавчі, психолого-педагогічні та методичні основи діалогових технологій під час вивчення літературних творів на уроках зарубіжної літератури. У дисертації обґрунтовано характеристики основних понять дослідження, психолого-педагогічні умови застосування діалогових технологій у навчальному процесі загальноосвітніх шкіл. Розкрито сучасні підходи до викладання літератури на діалогічній основі, показано доцільність застосування діалогових технологій, прийомів, видів і форм діалогового навчання на різних етапах вивчення художніх творів і під час вивчення творів різних родів. Висвітлено методичні аспекти застосування діалогових технологій для активізації навчальної діяльності учнів 5-7 класів загальноосвітніх шкіл. Експериментально доведено, що запропонована методична модель підвищує рівень аналітико-інтерпретаційної діяльності школярів, рівень загальної літературної освіти, формує комунікативні здібності, навички діалогічного мовлення, сприяє розвитку компетентного читача, здатного логічно мислити, самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці. | uk |
dc.description.abstract | The study defined philosophic, literary, psychological, pedagogical and methodological foundations of interactive technologies in the study of literary works at the lessons of foreign literature. The thesis reasonably characteristic of the basic research concepts, psychological and pedagogical conditions of the use of dialogue technologies in educational process in secondary schools. Thesis reveals modern approaches in teaching literature in dialogue-based process, shows feasibility of using interactive technologies, techniques, types and forms of dialogue at various stages of studying works of art and in the study of works of different genres. It covers the methodological aspects of interactive technology to enhance students’ learning activities of the 5-7 forms in secondary schools. It is experimentally proved, that the suggested methodic model increases pupils’ level of analytic and interpretational activity, the level of common literary education, it forms communicative skills, habits of dialogic speech and favors the development of the competent reader, who is able to think logically, get knowledge independently and apply it in practice. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | діалогові технології | uk |
dc.subject | діалогове навчання | uk |
dc.subject | навчальний діалог | uk |
dc.subject | мікродіалог | uk |
dc.subject | макродіалог | uk |
dc.subject | аналітико-інтерпретаційна діяльність | uk |
dc.subject | діалог читача з автором твору | uk |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk |
dc.subject | dialogue technologies | uk |
dc.subject | dialogue teaching | uk |
dc.subject | educational dialogue | uk |
dc.subject | micro-dialogue | uk |
dc.subject | analytic and interpretational activity | uk |
dc.subject | the dialogue of the reader and the literary work | uk |
dc.subject | communicative competence | uk |
dc.title | Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів | uk |
dc.title.alternative | Dialogue technologies in teaching foreign literature in 5-7 classes | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 372.882(075.8) |