Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міщанчук, Вікторія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-01-08T12:58:10Z
dc.date.available 2024-01-08T12:58:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Міщанчук, Вікторія Миколаївна. Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Міщанчук Вікторія Миколаївна ; наук. керівник Козир Алла Володимирівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. – 259 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43471
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема удосконалення музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій. Здійснено історичний, теоретико-методологічний аналіз літератури з означеної проблеми, розкрито сутність поняття «сугестія», «сугестивна технологія», «музичновиконавська підготовка»; надано авторське тлумачення поняття «сугестивна технологія у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики»; визначено методологічні підходи, принципи, та функції, що зумовило виокремлення структурних компонентів (мотиваційно-спрямованого, комунікативно-компетентністного, діяльнісно-творчого) та педагогічних умов. Науково обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості музичновиконавської підготовленості студентів з використанням сугестивних технологій. Розроблено методичний інструментарій та поетапна методика музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій, експериментально перевірено її ефективність та доцільність реалізації у процесі дослідницько-експериментальної роботи. uk
dc.description.abstract The thesis studies the problem of improving musical and performance training of future teachers using suggestive technologies. There was made the historical, theoretical and methodological analysis of the literature on the above mentioned problem, there was shown the essence of the concept of "suggestion", "suggestive technology", "music and performance training"; there was presented the author’s interpretation of the notion "suggestive technology in music and performing training of future teachers"; there were defined the methodological approaches, principles and functions, resulted in the isolation of the structural components (motivational oriented, communicative competence, actions creative) and pedagogical conditions. The criteria, parameters, levels of musical and performance training of students using suggestive technologies are scientifically substantiated. The methodical instruments and the stage by stage methods of musical and performance training of future teachers using the suggestive technology were developed, their effectiveness and feasibility in the process of research and experimental work were experimentally verified. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject сугестія uk
dc.subject сугестивна технологія uk
dc.subject форми uk
dc.subject методи та засоби навіювання uk
dc.subject музично-виконавська підготовка uk
dc.subject майбутній вчитель музики uk
dc.subject методика uk
dc.subject suggestion uk
dc.subject suggestive technology uk
dc.subject forms uk
dc.subject methods and means of suggestion uk
dc.subject musical and performance training uk
dc.subject future music teacher uk
dc.subject methodology uk
dc.title Методика використання сугестивних технологій у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики uk
dc.title.alternative Methods of usage of suggestive technology in musical and performance training of future music teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:78+378:37.011.3-051+159.962


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу