У дисертації досліджується проблема удосконалення музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій. Здійснено історичний, теоретико-методологічний аналіз літератури з означеної проблеми, розкрито сутність поняття «сугестія», «сугестивна технологія», «музичновиконавська підготовка»; надано авторське тлумачення поняття «сугестивна технологія у музично-виконавській підготовці майбутніх учителів музики»; визначено методологічні підходи, принципи, та функції, що зумовило виокремлення структурних компонентів (мотиваційно-спрямованого, комунікативно-компетентністного, діяльнісно-творчого) та педагогічних умов. Науково обґрунтовано критерії, показники, рівні сформованості музичновиконавської підготовленості студентів з використанням сугестивних технологій. Розроблено методичний інструментарій та поетапна методика музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій, експериментально перевірено її ефективність та доцільність реалізації у процесі дослідницько-експериментальної роботи.
The thesis studies the problem of improving musical and performance training of future teachers using suggestive technologies. There was made the historical, theoretical and methodological analysis of the literature on the above mentioned problem, there was shown the essence of the concept of "suggestion", "suggestive technology", "music and performance training"; there was presented the author’s interpretation of the notion "suggestive technology in music and performing training of future teachers"; there were defined the methodological approaches, principles and functions, resulted in the isolation of the structural components (motivational oriented, communicative competence, actions creative) and pedagogical conditions. The criteria, parameters, levels of musical and performance training of students using suggestive technologies are scientifically substantiated. The methodical instruments and the stage by stage methods of musical and performance training of future teachers using the suggestive technology were developed, their effectiveness and feasibility in the process of research and experimental work were experimentally verified.