У дисертації обґрунтовано необхідність створення комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання вищої математики, проаналізовано психолого-педагогічні аспекти навчання математики, досліджено розвиток та сучасний стан методики навчання в умовах інформатизації профільного навчання та впровадження нових інформаційних технологій у навчальний процес. Запропонована концепція може бути використана не тільки для навчання і становлення особистості майбутніх фахівців авіаційної галузі, але й для навчання студентів технічних університетів інших профілів. Матеріали дисертаційного дослідження можуть бути використані викладачами математики вищих технічних навчальних закладів, авторами при створенні нових або вдосконаленні існуючих підручників, методичних посібників, дидактичних матеріалів, збірників задач і вправ тощо. Експериментально доведено ефективність розробленої методичної системи навчання.
Psychological and pedagogical aspects of teaching mathematics have been analyzed; the level and modern state of teaching methods under conditions of informatizing professional training and implementation of new information technologies in to teaching and leaning process have been researched. The given concept may be used both for teaching and training aviation industry specialists and students of other technical universities. The materials of this research may be used for teaching mathematics in higher school, authors for writing new and present day manuals, methodological guides, didactic materials, problems books, etc. Effectiveness of this system has been experimentally approved.