Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів-дефектологів до використання новітніх комп'ютерних технологій у процесі корекційного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоренко, Ігор Васильович
dc.date.accessioned 2023-12-28T10:02:55Z
dc.date.available 2023-12-28T10:02:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Федоренко, Ігор Васильович. Підготовка майбутніх учителів-дефектологів до використання новітніх комп'ютерних технологій у процесі корекційного навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Федоренко Ігор Васильович ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2011. – 194 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43432
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему професійної підготовки майбутнього вчителя-дефектолога до використання новітніх комп’ютерних технологій у процесі корекційного навчання. Готовність майбутнього вчителя-дефектолога до використання в навчанні дітей з психофізичними вадами комп’ютерних технологій розглянуто як стійке особистісне утворення, що поєднує цілий комплекс особистісних якостей і фахових знань, умінь i навичок, є важливою передумовою ефективної майбутньої професійної діяльності та реалізації творчого потенціалу особистості. З'ясовано компоненти, критерії та показники професійної готовності, виявлено рівні сформованості означеної готовності у студентів, розроблено систему формування готовності майбутнього вчителя-дефектолога до використання новітніх комп’ютерних технологій у процесі корекційного навчання. Запропонована система ґрунтується на створенні рівневого підходу, нового змісту навчальних дисциплін, методики їх викладання, вдосконаленні педагогічної практики. Експериментальним шляхом доведено ефективність запропонованої системи. uk
dc.description.abstract The given dissertation is a research in the field of professional training of a future special education teacher to use the latest computer technologies in special education process. Preparedness of a future special education teacher to use computer technologies when working with disable children, viewed as a sustainable personal development combining an integral complex of personal qualities and professional skills, is an important precondition for efficient professional activity in the future and realisation of personal creativity potential. Components, criteria and indicators of professional preparedness have been determined, students’ preparedness levels have been studied, and the system promoting development of preparedness of a future special teacher to use the latest computer technologies in special education has been elaborated. Introduced system is based on applying levels-based approach, new content of educational disciplines, teaching techniques, and improvement of pedagogical practice. Conducted experiment proves effectiveness of the proposed system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject професійна готовність uk
dc.subject рівні готовності uk
dc.subject комп’ютерні технології uk
dc.subject корекційне навчання uk
dc.subject система uk
dc.subject training uk
dc.subject professional preparedness uk
dc.subject levels of preparedness uk
dc.subject computer technologies uk
dc.subject special education uk
dc.subject system uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів-дефектологів до використання новітніх комп'ютерних технологій у процесі корекційного навчання uk
dc.title.alternative Training of the future special education teachers to use the latest computer technologies in special education process uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:376:004(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу