Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стучинська, Наталія Василівна
dc.date.accessioned 2023-12-28T09:43:47Z
dc.date.available 2023-12-28T09:43:47Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Стучинська, Наталія Василівна. Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Стучинська Наталія Василівна ; наук. консультанти : Ляшенко Олександр Іванович, Чалий Олександр Васильович ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Київ, 2008. – 471 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43429
dc.description.abstract У дисертації запропоновано відкриту та гнучку дидактичну систему вивчення фізико-математичних дисциплін у медичному університеті, в основу якої покладено єдність фундаментальної та професійної підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів. На основі історико-генезисного аналізу здійснена періодизація етапів становлення фізичної освіти у медичних університетах, проведено аналіз концепцій вивчення фізико-математичних дисциплін у зарубіжних країнах; розроблена авторська модель навчальної діяльності з трирівневою ієрархічною структурою, обґрунтовані принципи модульного конструювання інтегрованої навчальної дисципліни “Медична та біологічна фізика”, розроблено принципи організації самостійної навчальної діяльності студентів з використанням проектної технології; вдосконалена система діагностики навчальних досягнень студента. Дослідно-експериментальна перевірка засвідчила ефективність дидактичної системи. uk
dc.description.abstract Dissertation research is devoted to scientifically theoretical and practical preparation of future specialists of medicine. The open and flexible didactic system of study of disciplines in physics and mathematics is offered in medical universities with taking into account integration of fundamental and professional preparation of future doctors and pharmaceutics. On the basis of historical analysis a division into periods of the system of physical education is carried out in medical universities. Conceptions of study discipline in physics and mathematics are analyzed conducted in foreign countries (USA, Russia, Austria, Czech, Slovakia). The author’s model of educational activity is developed with a three-level hierarchical structure: basic physical kernel, methodology of physical researches of biological objects, professionally meaningful competences. A fundamental background for the module constructing principles is proposed for the integrated educational discipline "Medical and Biological Physics" on the basis of its logical-didactical structure, as well as invariant and variant components. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject медична та біологічна фізика uk
dc.subject методика фізики uk
dc.subject інтеграція фундаментальної і фахової підготовки uk
dc.subject фахові компетенції uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject навчальний проект uk
dc.subject оцінювання успішності uk
dc.subject кредитно-модульна система uk
dc.subject особистісно орієнтоване навчання фізики uk
dc.subject method of physics uk
dc.subject didactic system of learning disciplines in physics and mathematics uk
dc.subject integration of fundamental and professional preparation uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject information-communications technologies of teaching uk
dc.subject educational project uk
dc.subject of physics assessment of study uk
dc.subject credit-modulus system uk
dc.subject personally-oriented teaching uk
dc.title Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін uk
dc.title.alternative Integration of fundamental and professional preparation of future doctors in the process of study in physics and mathematics disciplines uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:378.4:61:53.577


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу